Gå til innhold

mpx og levering


Anbefalte innlegg

Jeg har for ca. en time siden bestillt noe hos mpx, og siden alt sto på lager så tenkte jeg ikke over å hake av et sted jeg tror det sto samlet levering. Alt var jo på lager, dvs. 20+ og 50+. Fikk plutselig leveringsbekreftelse på 2 av de fire varene. Får jeg to pakker og dobbel porto da?

 

Hvis noen har noe erfaring med mpx.no så kanskje de vet noe?

 

bertie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


bertie skrev (2002-10-21 17:14):

Jeg har for ca. en time siden bestillt noe hos mpx, og siden alt sto på lager så tenkte jeg ikke over å hake av et sted jeg tror det sto samlet levering. Alt var jo på lager, dvs. 20+ og 50+. Fikk plutselig leveringsbekreftelse på 2 av de fire varene. Får jeg to pakker og dobbel porto da?


Hvis noen har noe erfaring med mpx.no så kanskje de vet noe?


bertie


 

Enkelte varer må sender separat som skjermer og kabinetter. Bortsett fra det vet jeg ikke. Evt ring de og hør?

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle fjernet de det fra ordren og sendte en pakke og resten har jeg ikke sett snurten av... Men det var snakk om noen skruer eller noe, ikke noe stort. Og det stod nederst på pakkseddelen. Vet ikke om jeg plutselig får den, men pytt pytt.. da får jeg den. Trengte den egentlig ikke.. hehe :smile:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:


Den 2002-10-21 17:14, skrev bertie:

Jeg har for ca. en time siden bestillt noe hos mpx, og siden alt sto på lager så tenkte jeg ikke over å hake av et sted jeg tror det sto samlet levering. Alt var jo på lager, dvs. 20+ og 50+. Fikk plutselig leveringsbekreftelse på 2 av de fire varene. Får jeg to pakker og dobbel porto da?


Hvis noen har noe erfaring med mpx.no så kanskje de vet noe?


bertie


 

Mpx.no bruker bl.a. Posten som transportør. Posten har en tjeneste som gjør at man kan sende flere kolli og kun ha 1 oppkravsgebyr på hele sendingen. Splittes sendingen opp betaler du bare det skulle betale i opprinnelig frakt og kun 1 oppkravsgebyr - selv om forsendingen skulle komme på 2 forskjellige dager.

 

_________________

 

Cooltech

________________________________________

Jeg handler hos http://www.trondheimdata.no :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: cooltech på 2002-11-07 18:46 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...