Gå til innhold

Nokia 6280, for gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg prøver meg likevel.

Hadde tenkt til å kjøpe 6280, men ser at den er snart er et halvt år gammel. Fungerer det tekniske og er funksjonene like gode som de nye og bedre modellene som nettopp har kommet ut i butikken for tiden?

Takker for alle svar!

Endret av JpUeVrE
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker på om 3G, EDGE, Bluetooth og sånt funker like godt som de aller nyeste modelle?

Hvis det er spørsmålet, så tror jeg nok det ja. ;)

Skrevet
Kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg prøver meg likevel.

Hadde tenkt til å kjøpe 6280, men ser at den er snart er et halvt år gammel. Fungerer det tekniske og er funksjonene like gode som de nye og bedre modellene som nettopp har kommet ut i butikken for tiden?

Takker for alle svar!

6624100[/snapback]

At det tekniske fungerer på 6280 er vel ett rimelig uklart tema nå om dagen, bare å sjekke litt rundt i forumet og på nettet over alle som sliter med den.

Skrevet

Lillesøster ble frarådet i 2 forskjellige butikker å kjøpe den, det er den telefonen som blir returnert oftest pga utallige programvarefeil og heng. Leave it.

Skrevet
Lillesøster ble frarådet i 2 forskjellige butikker å kjøpe den, det er den telefonen som blir returnert oftest pga utallige programvarefeil og heng. Leave it.

6625993[/snapback]

Er det ikke sånn at problemene med 6280 skal være fikset nå siden de er oppgradert med ny firmware?

Har veldig lyst på denne mobilen. Vurderer også å gå for n73, men denne koster jo 1000kr mer...

Skrevet

6625993[/snapback]

Er det ikke sånn at problemene med 6280 skal være fikset nå siden de er oppgradert med ny firmware?

Har veldig lyst på denne mobilen. Vurderer også å gå for n73, men denne koster jo 1000kr mer...

6626087[/snapback]

6280 har vel ikke bare software feil, men også store svakheter i hardwaren. Har du sett bilder tatt med N73? Trodde virkelig den skulle bli en seriøs utfordrer til SE K800, men ingenting tyder på at den på noen måte tar bilder i samme kvalitet. Svakt av Nokia som igjen skuffer på kamerafronten.

Skrevet
6280 har vel ikke bare software feil, men også store svakheter i hardwaren. Har du sett bilder tatt med N73? Trodde virkelig den skulle bli en seriøs utfordrer til SE K800, men ingenting tyder på at den på noen måte tar bilder i samme kvalitet. Svakt av Nokia som igjen skuffer på kamerafronten.

6627996[/snapback]

Eneste hardware feil jeg har hørt om er litt slark i skyvedekselet, men har ikke sett så veldig mange med denne feilen.

Angående bildekvaliteten på N73 og K800i så synes jeg at bildene ser ganske like ut. iallefall på de forumene jeg har vært innom. Og videoopptak på N73 er MYE bedre enn på K800i.

Skrevet

6627996[/snapback]

Eneste hardware feil jeg har hørt om er litt slark i skyvedekselet, men har ikke sett så veldig mange med denne feilen.

Angående bildekvaliteten på N73 og K800i så synes jeg at bildene ser ganske like ut. iallefall på de forumene jeg har vært innom. Og videoopptak på N73 er MYE bedre enn på K800i.

6628392[/snapback]

Da tror jeg sannelig du må pusse brillene dine, og se en gang til.

Skrevet

Vel jeg kan ikke se noe ekstrem forskjell ;P

Kun på videoopptak hvor N73 slår K800i ned i støvlene;)

Anyways, skal vi la denne tråden gå tilbake til tema? :)

Skrevet
Vel jeg kan ikke se noe ekstrem forskjell ;P

Kun på videoopptak hvor N73 slår K800i ned i støvlene;)

Anyways, skal vi la denne tråden gå tilbake til tema? :)

6629955[/snapback]

Jepp, var vist helt off topic. Beklager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...