Crosss Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg har Bravia 32" S-serie, Logitech z-5500 og en vanlig Xbox med xecuter 3 mod chip. Hvilken kablel skal jeg bruke for å få best mulig bilde og lyd fra Xboxen min? Jeg har sett på denne Joytech Digital AV Component Cable Tar gjerne imot tips og råd På forhånd takk!
Tor Rasmussen Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Du trenger en optisk toslink som fører lyd fra 360 til Z-5500. Til komponentkabel ville jeg IKKE valgt Joytech. Da er det mye bedre å gå for den originale komponentkabelen fra MS. Joytech sine kabler har tradisjonelt vært greie nok, men etter at 360 kom med HD-grafikk, så har Joytech sine kabler falt gjennom med HD-bilder. Kablene er rett og slett ikke gode nok, og gir ghosting, skyggebilder, i selve bildet. MS sin originale kabel klarer jobben helt fint. Den optiske toslink kabelen for lyd går fra utgangspluggen i komponentkabelen, og i styringsenheten til Z-5500.
Crosss Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Du trenger en optisk toslink som fører lyd fra 360 til Z-5500.Til komponentkabel ville jeg IKKE valgt Joytech. Da er det mye bedre å gå for den originale komponentkabelen fra MS. Joytech sine kabler har tradisjonelt vært greie nok, men etter at 360 kom med HD-grafikk, så har Joytech sine kabler falt gjennom med HD-bilder. Kablene er rett og slett ikke gode nok, og gir ghosting, skyggebilder, i selve bildet. MS sin originale kabel klarer jobben helt fint. Den optiske toslink kabelen for lyd går fra utgangspluggen i komponentkabelen, og i styringsenheten til Z-5500. 6624132[/snapback] Det er ikke en Xbox 360 jeg har. Jeg har den gode gamle Xboxen Gjelder det samme for den?
Crosss Skrevet 8. august 2006 Forfatter Skrevet 8. august 2006 Ingen som har peiling på slikt her? Hadde vært greit med svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå