Longman Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 mista shaddowmere i oblivion... jo helt sant, brukte summon my steed(mod) for å få tak i piler som jeg hadde i saddle bags(mod) funka helt fint. eneste var at han ville ikke komme opp derfra... noen gode forslag på hvordan jeg kan få ham tilbake? uten å loade en gammel save
Smirnoff Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Shadowmere er som regel tilbake ved Fort Farragut hvis hun forsvinner. Ta en titt der.
Satans_Claw Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 mista shaddowmere i oblivion... jo helt sant, brukte summon my steed(mod) for å få tak i piler som jeg hadde i saddle bags(mod) funka helt fint. eneste var at han ville ikke komme opp derfra... noen gode forslag på hvordan jeg kan få ham tilbake? uten å loade en gammel save 6618461[/snapback] Hvis jeg går fra shadowmare noen steder noen gang så kommer han tilbake hvor enn jeg måtte fasttravle
Stonemeister Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 mista shaddowmere i oblivion... jo helt sant, brukte summon my steed(mod) for å få tak i piler som jeg hadde i saddle bags(mod) funka helt fint. eneste var at han ville ikke komme opp derfra... noen gode forslag på hvordan jeg kan få ham tilbake? uten å loade en gammel save 6618461[/snapback] Hvis jeg går fra shadowmare noen steder noen gang så kommer han tilbake hvor enn jeg måtte fasttravle 6624297[/snapback] Men jeg hadde en Bay Horse (fra mine fattige dager) og jeg fant den utenfor Skingrad og trengte skyss til et sted utenfor Skingrad hvor jeg ikke hadde vært før, etter dette har ikke Shadowmere dukket opp ved siden av meg når jeg fast-traveller. Dette er vel noe som det trådstarter har opplevd. Nei, jeg finner ikke Shadowmere ved Fort Farragut, det var det første stedet jeg lette.
Lycantrophe Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Kanskje han/hun (tror det er hun) har dødd?
hugRmunR Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Kanskje han/hun (tror det er hun) har dødd? 6651608[/snapback] Kan ikke dø... Bare svimer av
Loerand Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Trur det er vanskelig for Shadowmere og gå fra Oblivion til Fort Farragut. Kan nok hende du har mista springeren din for godt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå