Gå til innhold

TES: mista shaddowmere i oblivion...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mista shaddowmere i oblivion... jo helt sant, brukte summon my steed(mod) for å få tak i piler som jeg hadde i saddle bags(mod) funka helt fint. eneste var at han ville ikke komme opp derfra... noen gode forslag på hvordan jeg kan få ham tilbake? uten å loade en gammel save :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mista shaddowmere i oblivion... jo helt sant, brukte summon my steed(mod) for å få tak i piler som jeg hadde i saddle bags(mod) funka helt fint. eneste var at han ville ikke komme opp derfra... noen gode forslag på hvordan jeg kan få ham tilbake? uten å loade en gammel save :hmm:

6618461[/snapback]

Hvis jeg går fra shadowmare noen steder noen gang så kommer han tilbake hvor enn jeg måtte fasttravle :)
Skrevet

6618461[/snapback]

Hvis jeg går fra shadowmare noen steder noen gang så kommer han tilbake hvor enn jeg måtte fasttravle :)

6624297[/snapback]

Men jeg hadde en Bay Horse (fra mine fattige dager) og jeg fant den utenfor Skingrad og trengte skyss til et sted utenfor Skingrad hvor jeg ikke hadde vært før, etter dette har ikke Shadowmere dukket opp ved siden av meg når jeg fast-traveller.

Dette er vel noe som det trådstarter har opplevd.

Nei, jeg finner ikke Shadowmere ved Fort Farragut, det var det første stedet jeg lette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...