Hoppesagåsa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Urk! Har blitt urettmessig blitt bannlyst fra min favoritt bf1942 server og skulle derfor gjerne endret ip-adressen til modemet. Bruker Nextgentel. Er dette i det hele tatt mulig eller må jeg ventet til adressen blir "released" automatisk fra nextgentel sin side?
Thorvald Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Dra ut strømen på modemet og vent en liten stund før du setter det i igjen. Evnt over natten hvis du får samme ip.
Hoppesagåsa Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Har latt modemet stå frakoblet over natta, uten at det hjalp. Har også endret MAC adresse på nettverkskortet uten resultat.
Snipper_nr1 Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Har latt modemet stå frakoblet over natta, uten at det hjalp. Har også endret MAC adresse på nettverkskortet uten resultat. 6618163[/snapback] Uten at jeg har greie på prosedyrene hos isp leverandører så vil jeg tro at kunder får faste ip-adresser. Det skal vel ikke være så lett å bytte mac adresse, har du en link til hvordan man gjør det?
Nichlas Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg vet ikke om dette funker på din router/modem, men på noen D-link-bokser (og sikkert mange andre), så kan du få det til å bruke nettverkskortets MAC-adresse. Hvis det går an på ditt utstyr, så bør du få ny IP...
Skarnes Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 (endret) Urk! Har blitt urettmessig blitt bannlyst fra min favoritt bf1942 server og skulle derfor gjerne endret ip-adressen til modemet. Bruker Nextgentel. Er dette i det hele tatt mulig eller må jeg ventet til adressen blir "released" automatisk fra nextgentel sin side? 6617712[/snapback] Ikke sikkert det hjelper å skifte IP hvis du har fått en server ban. De fleste bans skjer på PID eller Keyhash Hvilken bf1942 server spillte du på da du fikk en ban? Endret 9. august 2006 av Skarnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå