Pingo68 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hei. Er det flere enn meg som mangler honorpoints fra gårsdagens bg's? Server: Nordrassil
ugotabanana Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hørte snakk om at det er flere på Balnazzar som ikke har fått honorpoints fra igår.
Be__bad Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 (endret) trollbane: ingen oppdatering ov rank her nei EDIT: fikk ingen update på onsdag... Endret 5. august 2006 av Be__bad
Erroneous Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 er ikke det slik at en får rank-up, honopoints etc., en dag i uken f.eks. onsdag?
Pingo68 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Natt til onsdag så foretas det en beregning av RP (rankpoints) som er utslagsgivende for hvilken rank en får. Honorpoints skal beregnes hver natt (rundt 02.00). Dette har ikke skjedd på Nordrassil. Har fått mail fra GM at de har litt problemer med systemet for øyeblikket. Så da får jeg bare avvente og se hva som skjer.
Pingo68 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Vel, jeg har endelig fått beregnet mine honorpoints for denne uken. 10919 honorpoints ble det for x antall timer i AV og et par WSG'er. I disse honorpointsene ligger faktisk en AV seier. I tillegg til bonus fra 1 WSG seier og 1 WSG hvor vi fikk 2 flagg. Og bonus fra 2 andre AV hvor allys ikke vant. Hurra Blizz :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå