Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er på utkikk etter en litt stilig avatar, muligens med en mann i dress som hovedobjekt?

Jeg forventer ikke at noen skal lage en, men jeg ville vært evig takknemmelig :)

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei på dere. :)

Jeg syns pingvinen min er blitt litt vinterslig. Har noen lyst å prøve og sende den til Syden? Gjerne på en strand, med en solhatt eller parasol, eller noe. Vil ha det i samme stil som resten. Skjønner det kan bli vanskelig, men hvis noen vil prøve, er det dere snille. :)

Takk.

EDIT: Fisken kan gjerne transformeres til en is. :p

Endret av Knewt
Skrevet
Hei på dere. :)

Jeg syns pingvinen min er blitt litt vinterslig. Har noen lyst å prøve og sende den til Syden? Gjerne på en strand, med en solhatt eller parasol, eller noe. Vil ha det i samme stil som resten. Skjønner det kan bli vanskelig, men hvis noen vil prøve, er det dere snille. :)

Takk.

EDIT: Fisken kan gjerne transformeres til en is. :p

9032431[/snapback]

For å hjelpe dere litt fant jeg en som ikke var farget. Nå blir det kanskje litt lettere? :whistle:

post-102350-1183989437_thumb.jpg

Skrevet

Har lyst til å gjøre om en avatar jeg bruker på et annet forum til en jeg kan bruke her, men har verken erfaring eller programmer til å gjøre dette. Noen som kan hjelpe?

Avataren er vedlagt. (125x125, ca. 12 kb)

post-35274-1184012606_thumb.jpg

Skrevet
Har lyst til å gjøre om en avatar jeg bruker på et annet forum til en jeg kan bruke her, men har verken erfaring eller programmer til å gjøre dette. Noen som kan hjelpe?

Hvorfor skal du skifte? Synes den du har nå er kulere, Kenpachi er jo fet :D

Anyway, your wish is my command:

1-3.jpg

(Bonus)

2-3.jpg

Skrevet

Heisann! Jeg har ikke photoshop på denne maskinen, så jeg lurte på om noen av dere artister kunne laget meg en avatar av dette bildet?

Hadde vært ok om dere hadde fått til nicket også..

Skrevet
...

Hadde vært ok om dere hadde fått til nicket også..

I don't do nicks anymore :/

Men min mening er uansett at avataren er såpass orginal at den ikke trenger nick :)

3-2.jpg

Skrevet

9039839[/snapback]

Kenpachi er fet, bruk heller avatar av han :)

Skrevet (endret)

180px-Arthas2.jpg

Vil gjerne ha den mindre med ramme og denne skriften om det ikke er et stort problem "'The Forsaken Son" takk!

Endret av Hansen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...