Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå har jeg akkurat mekket ny avatar, noen meninger? BTW: brukte GIMP...

6660495[/snapback]

Personlig likte jeg ikke fonten, fargen på bokstavene og plasseringen på nicket smilyyyyeo2.png

6660509[/snapback]

Hmm noen som kan lage noen bedre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallais.

Etter 4 og et halvt år på forumet trenger jeg meg en ny avatar.

Kanskje på tide med en ny stil for avataren? :p

Hva med denne lekre skapningen, som oppstod etter at knæsje farger og photoshop-effekter avlet barn?

kbv5.jpg

Skrevet (endret)

kgl1.jpgk2dk6.jpgk3vq0.jpg

Litt mindre Austin Powers inspirert denne gangen :!:

Første er sunket i skjermen, andre er meh og den tredje er mer klassy.

Edit: Nå er det jo slik, som jeg nettopp oppdaget, at annenhver post har en liten lyshetsforskjell i fargen, så på de to første skal egentlig bakgrunnen blande seg med forumet. O well.

Endret av andir
Skrevet
Edit: Nå er det jo slik, som jeg nettopp oppdaget, at annenhver post har en liten lyshetsforskjell i fargen, så på de to første skal egentlig bakgrunnen blande seg med forumet. O well.

Det er irriterende. 6 kB regelen er irriterende.

Skrevet

6660774[/snapback]

Då får ein bruke PNG (eller GIF) med gjennomsiktig bakgrunn då, so omgår ein problemet med at det er ulike bakgrunnsfargar på annakvart innlegg.

Skrevet (endret)

6660774[/snapback]

Då får ein bruke PNG (eller GIF) med gjennomsiktig bakgrunn då, so omgår ein problemet med at det er ulike bakgrunnsfargar på annakvart innlegg.

6660968[/snapback]

Men der er det vel en bestemt størrelse, i vertfall på png 24...

Edit: Altså med tanke på 6 kB regelen.

Endret av Newt32
Skrevet
Hmm noen som kan lage noen bedre forslag?

Tja, hvis du har bilde uten nicket på så...

6660588[/snapback]

Hmm, du kan jo mekke et bra avatar for meg. Tema må helst være noe rundt laserstråler... :p

Skrevet
Bestemt storleik, kva meiner du?

6660987[/snapback]

Noen ganger hvis man skal lagre den som png24 kan bilde bli større en 6 kB, og da har man ingen muligheter til å gjøre størrelsen mindre (i antall kB).

Skrevet (endret)

6660774[/snapback]

6660968[/snapback]

Takker for tipset! Jeg visste at det gikk med .gif-filer, men kvaliteten ble så dårlig.

Med .png så beholdes kvaliteten, ser jeg.

Endret av andir
Skrevet
Noen ganger hvis man skal lagre den som png24 kan bilde bli større en 6 kB, og da har man ingen muligheter til å gjøre størrelsen mindre (i antall kB).

6661001[/snapback]

OK, har alltid brukt PNG8 eg, har gitt gode nok resultat for meg.

Skrevet
kgl1.jpg  k2dk6.jpg  k3vq0.jpg

Litt mindre Austin Powers inspirert denne gangen :!:

Første er sunket i skjermen, andre er meh og den tredje er mer klassy.

6660774[/snapback]

Det kommer seg. Siste der er et godt alternativ...

:thumbup:

Skrevet

Jeg mener at jeg har den beste avataren på forumet, og jeg er sikker på at de fleste jenter og bifile/homofile gutter er enige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...