Symbian_Pro Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Den siden der er vel ikke helt lovlig?
Lakima Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Den siden der er vel ikke helt lovlig? 6828686[/snapback] Er ikke sikkert det.
SiRious Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 ikke alt trenger å være lovlig, (bruker en god blanding av lovlige og "ulovlige" programmer.. skjønneri ikke pesset rundt det egentli..
haava Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Noen som vet om noen programmer som gjør at man kan bruke telefonen som ip- telefon?
Ajju_bhai Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Hei Jeg lurte på om noen vet om noen programmer som jeg kan installere så jeg kan bruke mob. til GPS? Og eventuelt andre kule programmer dere syns:P Men vil gjerne ha en GPS program først og fremst:D (Gratis, da mener jeg at man kan laste ned i mobilen gratis, ikke lixom bruke den gratis:P)
Symbian_Pro Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 ikke alt trenger å være lovlig, (bruker en god blanding av lovlige og "ulovlige" programmer.. skjønneri ikke pesset rundt det egentli.. 6832809[/snapback] Hæ? Ikke alt trenger å være lovlig? Selvfølgelig trenger alt å være lovlig. Det er en grunn til at vi har lover og regler vet du. De som lager mobilprogrammer gjør det ikke for morroskyld. Linkene er rapportert.
Jarmo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jadda! Vi holder oss til 100% pure saker heretter... Noen poster slettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå