Gå til innhold

få tilbake gear?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

For en god del måneder siden disenchanted jeg en warrior med ca.30-40 epics, en god blanding av både tank og dps eq. Det jeg lurer på om jeg kan sende en ticket til GM og si at jeg ble hacket å fikk alt eq'e mitt ødelagt i håp om å få det tilbake?

har klart å holde ut noen måneder noe uten WoW men no klarer jeg ikke lenge å holde meg unna WoW :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En i guildet mitt slutta med wow og disenchantet allt utstyret sitt.

Etterpå ga han accounten til noen venner han hadde i guildet, og de fikk, etter mye om og men, alt gearet tilbake.

Skrevet
Hvorfor ikke bare prøve før du spør oss ? :innocent:

6607796[/snapback]

hehe, fordi accounten er ''frozen'' atm og ville bare vite om det funket xD

Skrevet

noe sånnt vil nok de "oppegående" GMene finne ut av, de leter kanskje ikke etter folk som jukser, men ekstra penger, nono det skal ingen få

Skrevet

Skjedde samme med en i guilden min, etter 38 tickets fikk han det tilbake. Men pass på du kan bli bannet for å sende så mange tickets om det samme.

Skrevet

Jeg har hatt akkurat samme problemet, 3 mnd etter jeg gjorde akkurat samme du gjorde med min warrior, ville jeg tilbake og snakket med GM, det han sa:

Normalt er 1 måned grensen for å få tilbake gear man har disenchanted, 2 månder bare i extreme tilfeller men mer, aldri.

Så om mer enn 2 månder vil du ikke få tilbake gearet ditt.

Skrevet
De sier alltid til meg at du får maks. 1 item tilbake... Feil altså?

6609277[/snapback]

De har gitt en uttalelse om at du bare får tilbake 1 item, dette viss du har solgt/disenchanted det ved feil. Viss du har disenchantet alt gearet ditt, det er 2 måneder siden du gjorde dette, da er det veldig, veldig liten sjanse for at du vil få tilbake gearet ditt.

Et lite svar til deg som ville disenchante alt gearet, selge shards så tickete GM. Du vil bli bøsta, og vil mest trolig få en temporary ban eller sletting av konto siden dette er svindel. Gms sjekker loggene sine, og kan se hva du har gjort.

Bottom line is; du får maks 1 item i retur. Eneste tilfelle jeg har hørt at du får alt tilbake, er viss accounten din er hacket.

Skrevet

har åpnet kontoen igjen no å sendt ticket om at jeg har blitt hacket.

har sjekket når jeg shardet alt og det er enda ikke gått 2 månder:D. får bare håpe at jeg får det tilbake da:)

Skrevet
har åpnet kontoen igjen no å sendt ticket om at jeg har blitt hacket.

har sjekket når jeg shardet alt og det er enda ikke gått 2 månder:D. får bare håpe at jeg får det tilbake da:)

6609568[/snapback]

For å være ærlig så håper jeg at du blir bøsta... kjenner faktisk at jeg blir litt...veldig irritert :mad: . Siden du sier du har prøvd å slutte, men nå ikke klarer det lengre, sier det meg at du er avhengig. Da vil det at du ikke har noe gear lengre hjelpe deg med å ikke fortsette, men får du det tilbake er du tilbake for fult tenker jeg.

Gjør deg selv en tjeneste (viss du er så avhengig som det for meg høres ut som at du er) og ikke prøv å få tilbake gearet ditt. Viss du ikke er avhengig, så burde du fremdeles ikke prøve på å få tilbake gearet ditt, det kalles svindel :nei:

Skrevet

jeg disenchantet gearet mitt for ei god stund til bake (fult tier 2)

Slettet så charen, men så lagde jeg en ny char uken etter og sendte en ticket til gm der jeg spurte om å få tilbake char m/ equipment, fikk det tilbake , men mått skaffe alle nexusene som jeg fikk fra gearet først (hadde gitt det til noen venner, fikk tilbake alt) så 2 min senere var alt i mailboxen til charen når jeg logget på. (hvis du har noen BoE items du bruker , så får du de tilbake som BoE, så du kan selge de på AH =P)

Skrevet

er ikke GM'er allmektige, så de egentlig bare kan plante hva som helst på folk...?

begrensningene er vel gjerne regler og prinsipper som skal forhindre mulig juksing. at én spiller plutselig blir epicløs er vel ikke akkurat top-priority på Blizz's problemliste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...