Gå til innhold

Apple gir bort låter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hold dere unna brus i det hele tatt er min anbefaling. Drikk vann og nyt alkohol i helgene (for de som liker det). Tannlegene vil juble.

 

Hmm, gratis festlåt med hver pils hadde ikke vært dumt.

6610181[/snapback]

Tannlegene jubler vel heller hvis vi drikker? Det er jo de som tjener på det.

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er det mindre kullsyre i glass-colaen? Uansett hva det er, så er den bedre!

6611056[/snapback]

 

 

Cola smaker rett og slett bedre fra glass. Selv klarer jeg ikke drikke fra noe annet enn glass. Ikke misforstå, jeg kjøper som regel plastflasker(1,5l.), men klarer ikke å drikke det fra noe annet enn vanlige glass. Det er noe som skjer med colaen når du drikker fra enten kaffekopp, pappkrus e.l. Et eksempel på dette er dispensercola. Mange sier dispensercolaen smaker forferdelig. Den gjør det hvis du får den servert i pappkrus. Jeg fikk en gang dispensercola servert i vanlig glass. Det var den beste colaen jeg har smakt.

 

nok om det..

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er det mindre kullsyre i glass-colaen? Uansett hva det er, så er den bedre!

6611056[/snapback]

 

Det er noe som skjer med colaen når du drikker fra enten kaffekopp, pappkrus e.l. Et eksempel på dette er dispensercola. Mange sier dispensercolaen smaker forferdelig. Den gjør det hvis du får den servert i pappkrus. Jeg fikk en gang dispensercola servert i vanlig glass. Det var den beste colaen jeg har smakt.

 

nok om det..

6611162[/snapback]

 

Tja. Husk at dispensercola har varierende vanninnhold og varierende temperatur, så det er mulig å få god dispensercola (typisk på enkelte restauranter) med lav temp og passe mengde vann, eller skikkelig dårlig dispensercola (McDonalds), som er lunken og utvannet. :) Temperatur er alfa og omega, er colaen kald nok merker du ikke forskjell på 1.5L-guffe eller en nydelig glasscola. :)

 

Men over til topic: Jeg husker når Coca-Cola Company sist hadde en stor kampanje (første gang smiley'ene kom). Før kampanjen kostet en glasscola 6,20 + pant, og idet kampanjen begynte økte prisen med rundt to kroner til 7,90 + pant. Nå er vel prisen fra 10,00 til 12,50 (eks. pant). Husk at slike kampanjer til syvende og sist vil føre til dyrere brus, og når jeg i utgangspunktet er rimelig kritisk til iTunes (grunnet DRM-tøys), er det litt teit om Cola skal bli dyrere på grunn av dette. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...