Gå til innhold

jenter!!!!!


sete

Anbefalte innlegg

jeg forstår meg ikke på jenter!!! de trur at de kan gjøre hva de vil med oss gutter. vi legger oss flate og de viser ingen nåde! de lar oss bønnfalle og gir oss et lite håp før de sier "jeg vet ikke".

 

vi skulle gå på lørdag, men det ble søndag. jeg ringer på søndag og hun tar ikke telefonen. wtf???

 

jenter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-22 14:43, skrev Goebbels:

Quote:


Den 2002-10-22 11:11, skrev Kaskaso:

tøm og røm.....



 

... og du vil se at det er du som taper
stort
på det i lengden.. (NB! lengden behøver ikke vere så lang)

 

 

Nei, ni maaneder er vel ikke saa lenge.

 

PS! Hvorfor er det 24 aars aldersgrense for aa sterilisere seg, mon tro?

 

Lurer faelt paa dette, kanskje det er jeg som husker feil? *shrug*

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-22 14:43, skrev Goebbels:

Quote:


Den 2002-10-22 11:11, skrev Kaskaso:

tøm og røm.....



 

... og du vil se at det er du som taper
stort
på det i lengden.. (NB! lengden behøver ikke vere så lang)

 

 

Vi lever ikke i middelalderen lenger....det har kommet noe som heter kondom og som kan brukes av de som ikke har et akutt behov for å tappe lommeboka i de neste 18 år. Dermed har man beskyttet seg mot eventuelle saker i ettertiden.

 

Så derfor holder jeg meg til "tøm og røm"

 

_________________

blessed09.jpg

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Kaskaso på 2002-10-26 22:55 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Kaskaso på 2002-10-26 22:55 ]

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hvorfor en PC MÅ være hunkjønn:

-Den tar vare på alle mulige små feil for så å dra dem frem ved en hvilken som helst senere anledning.

-Når de kommuniserer med andre PCer snakker de på et språk som ingen andre forstår.

-Nødvendig veiledning følger aldri med.

-Du kan tro du har skaffet deg en til en rimelig penge, men du ender bare opp med å kjøpe ekstrautstyr til den resten av livet.

 

Sleng gjerne på mer.

 

Menneh... Jenter er jo ikke SÅ gale å ha heller, da... :)

Lenke til kommentar
Kvinnfolk.. *sukk* :cry:

 

Jeg hadde den gode følelsen.. herlig å være sammen med et kvinnfolk.. men så plutselig er vi bare venner.

 

/me hører på No Woman No Cry, Björn Rosenstrøm - Lurad m.fl. :grin:

 

BTW, hvordan går det, [sETE]?

kjerringa jeg er svak for utnytter bare svakheten min, og tømmer lommeboka mi :cry: Har ikke sett hu på en stund nå,så jeg har bestilt sportsluftfilter til Toyotan. :wink:

Lenke til kommentar
Hvorfor en PC MÅ være hunkjønn:

-Den tar vare på alle mulige små feil for så å dra dem frem ved en hvilken som helst senere anledning.

-Når de kommuniserer med andre PCer snakker de på et språk som ingen andre forstår.

-Nødvendig veiledning følger aldri med.

-Du kan tro du har skaffet deg en til en rimelig penge, men du ender bare opp med å kjøpe ekstrautstyr til den resten av livet.

 

:lol::lol:

Lenke til kommentar

hva slags damer er det dere finner dere da?

 

jeg får dårlig sammvittighet hvis typen min betaler masse greier hele tiden.. jeg skjønner ikke at damer kan utnytte gutter slik.. har de ikke penger selv a? makan! bortskjemte tøser!

 

 

btw.. gutter..dere må slutte å kjøpe alt damene vil ha til dem. få dem til å bruke litt på dere og.. det fortjener dere nok! :yes:

Lenke til kommentar
Kvinnfolk.. *sukk* :cry:

 

Jeg hadde den gode følelsen.. herlig å være sammen med et kvinnfolk.. men så plutselig er vi bare venner.

 

/me hører på No Woman No Cry, Björn Rosenstrøm - Lurad m.fl. :grin:

 

BTW, hvordan går det, [sETE]?

Takk for at du spør :smile:

Nå har jeg sett litt på andre damer da...satser på at det skal bli et nokså spennende skoleår.

/me hører på The September When - Cries Like a Baby

 

"It's summer...but it's so cold"

 

hehe...er ikke så deppa da :p ...jeg er nesten alltid glad...men det faktisk kaldt nå.

Penta, så jenter tror ikke at du er grådig eller fattig hvis du ikke spanderer på de?

Lenke til kommentar
Penta, så jenter tror ikke at du er grådig eller fattig hvis du ikke spanderer på de?

 

håper ikke vi gjør det.. vi har i så tilfelle ingen grunn til det.. eller.. hm.. hvis en gutt aldri spanderer, og det alltid er jenta som må betale alt, så ville jeg nok trodd at gutten ikke hadde penger.. men hvis det bare er slik at gutten ikke spanderer HVER gang liksom, så er man ikke grådig eller fattig.. bare..hm.. jah.. vetke.. det går jo ann å dele litt på slikt!

hvis ikke synes jeg det blir litt sånn jenta skal være hjemme å passe barna mens gutten er på jobb og tjener penger liksom..

 

men! jeg må jo innrømme at det er veldig søtt hvis gutten spanderer.. jeg synes i alle fall det er veldig sjarmerende.. trenger ikke være mye liksom.. bare en så liten ting som en sjokolade.. trenger ikke være mer.. søtt er det uansett :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...