Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

"Showcase/Worklog" av Dr3as sin Golf III


Dr3as

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten update. Har ikke skjedd så mye da bilen har blitt lakkert litt og fått en herlig bilspa-behandling(service).

 

Bilen skal jeg opp å hente i morgen(buss fra oslo og til myklegard) og gleder meg til å se resultatet.

 

Stedene han hadde lakkert var tak, tanklokk og forskjerm(er), pluss full service kom dette på 5000.. heh

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lørdag gikk til å legge opp for tåkelys, pappa var ikke fornøyd med kabler og systemet, så etter en tur på torshov for sikringsholdere og rele'r koblet vi opp på en litt mer ordentlig måte.

 

Nå lurer jeg på baklykter, siden alle lyktene mine er rimelig blanke og fine vet jeg ikke helt hva jeg skal satse på bak.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Angående baklykter, syns jeg det er to typer som passer på de fleste Golfer..

 

Det ene er crystal clear. Disse er pene og ikke minst billige, men bakdelen er at det omtrent ruller flere Golfer med disse, enn som har originale baklykter.

En pen mod på disse er å rødsote øverste del (blinklyset, som egentlig er blank), slik at det blir rød oppe og nede, og klart i midten.

 

Ellers er Golf 4-look ganske pent. Disse er det ikke mange av på veiene, men de koster en del mer enn vanlig. De på bildet er fra Streetdesign (eneste butikk jeg har sett i Norge som har disse) og koster 2800.

1072966420golfiiic432260.jpg

 

For all del, hold deg unna lexus-greier.. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Blir baklykter og skjermbredere i dag, baklyktene ble faktisk de vanlige gti lyktene. Liker de veldig godt ;) Møller hadde de også rimelig billig.

 

Så får jeg se åssen det går å feste skjermbredere.. var vist no poppnaglegreier.

 

edit: Noen som vet hvor jeg kan få tak i vindskjerm over vinduene? Møller hadde det ikke lenger :S

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar
Blir baklykter og skjermbredere i dag, baklyktene ble faktisk de vanlige gti lyktene. Liker de veldig godt ;) Møller hadde de også rimelig billig.

 

Så får jeg se åssen det går å feste skjermbredere.. var vist no poppnaglegreier.

 

edit: Noen som vet hvor jeg kan få tak i vindskjerm over vinduene? Møller hadde det ikke lenger :S

7146791[/snapback]

 

Bilder :)

Lenke til kommentar

Vindskjermen er for å kunne ha vinduet på gløtt når man sitter ute i regnet :p skjermbrederen er ikke på ennå, skal poppes på ja.. så blir spennende å se åssen påsettinga går. Lyktene er iallefall på, de er sorte ja. Helvetes trangt å skru bak der men fikk det da til etter litt banning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...