Eddie81 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hva med å prøve asylmottak for eksempel ? Sitter jo en del barn der å stirrer i veggen uten å ha noe å gjøre på. Så får de iallfall noen gode minner mens de bare sitter der å venter på svar. Ellers finnes det ungdomsklubber som sliter med pengene rundt omkring som sikkert ikke sier nei takk til et par spill. Barneavdelingen på sykehusene er nok også glade for spill, men kanskje en fordel å sjekke dem ut om spilling er noe de tilbyr barna. Ellers finnes det vel sånn "julegave klubber" som samler inn ting som de gir til barn av personer som er rusmisbrukere osv, og kanskje ikke akkurat har råd til å gi barnet sitt en grei julepresang. Barnehjem er også gode alternativer. Tror det heter det ennå, siden fosterhjem er når de blir satt til en ny familie som skal ta seg av dem.
Sorbon Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Gi det til gamlehjemmet...da blir det nok slutt på kort, sherry og stirring i veggen :!: Gi dem til noen unger du kjenner... Eller send dem i posten...skriv en adresse en eller annen plass og send Også mulig å spare dem og gi dem til barnebarna
h00v3r Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Gi det til gamlehjemmet...da blir det nok slutt på kort, sherry og stirring i veggen :!: 6615155[/snapback] Haha, ja ville blitt en pro gjeng på kort tid :!:
Snorre Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Gi det til gamlehjemmet...da blir det nok slutt på kort, sherry og stirring i veggen :!: 6615155[/snapback] Haha, ja ville blitt en pro gjeng på kort tid :!: 6615867[/snapback] Fremtidige lag til verdensturneringer anyone? De kunne jo tjent et par kroner på å farme gull i diverse rollespill for så å selge dem over ebay ^^. Slik som i Japan og Asia generelt. On-Topic: Nei, gi som sagt til barneavdelinger rundt om på sykehus, fritidsklubber, barnehjem, asylmottak ol. Men for all del. Ikke lever dem om de ikke har tenkt å ta dem ibruk. Husker hvordan det var når meg og en kamerat skaffet oss en fem kopier av Anarchy Online (tror det var det ja eller Planetside). NEida, de kunne vi ikke bruke som premier i 17.mai aktivitetene. Ikke fikk vi lov til å ta dem vi heller. Nei de skulle skolen ta vare på. Bullshit deluxe!
Tunky Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Barnevern, Sykehus, Asylmottak er alle gode idèer fra brukere her.
Sorbon Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Pro gjeng...blir nesten litt redd jeg! "Gi meg Sherry'n, ellers sender jeg Max Payne på deg" :!: Her snakker vi verdensherredømme ass. Nei, gi det til dem som trenger det mest. Asylmottak o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå