Gå til innhold

Hva syns dere om hjemmesiden min?


Anbefalte innlegg

Heisann

 

har netopp lagd en hjemmeside, den er ikke helt ferdig men hva syns dere så langt?

 

www.otnet.tk

 

please registerer dere i forumet før dere går, da er dere kjempe greie :D

 

vill gjerne ha kritikk! :)

 

 

ps: for dere som trur at dette er den fansiden jeg holder på med tar dere feil!

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlige bilder på toppen. Valgt feil skrift farge på bilde og skriften overlapper skriften i bakrunden. Bilde oppe til høyre ser jeg ikke noe stor vits å ha der siden det ikke viser noe stilig eller tøft eller noe i det hele tatt.

 

En 'about us' link hadde vært noe å tenke på. Tok meg en god stund å finne ut hva dere driver på med på siden og hva spill det handler om.

 

Enkel og grei side. Bedre bilder så blir den noe bedre!

Lenke til kommentar
Dårlige bilder på toppen. Valgt feil skrift farge på bilde og skriften overlapper skriften i bakrunden. Bilde oppe til høyre ser jeg ikke noe stor vits å ha der siden det ikke viser noe stilig eller tøft eller noe i det hele tatt.

 

En 'about us' link hadde vært noe å tenke på. Tok meg en god stund å finne ut hva dere driver på med på siden og hva spill det handler om.

 

Enkel og grei side. Bedre bilder så blir den noe bedre!

6600965[/snapback]

 

trur de fleste som driver av med ot vet hva den siden går ut på, så trur ikke det er noen vits med en about us link ;) trur forresten bildet forklarer det meste hva siden går ut på

 

men vi får se :innocent:

 

takk for kritikken :)

 

mer kritikk please :D

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Kan du ikke spandere en tier i måneden på et skikkelig domene og en skikkelig host da? Er verdt det bigtime.

 

For øvrig kommer jeg ikke inn på siden. Adblock'en sperrer tk-reklamen som kommer opp (og redirecter meg til selve siden?)

6603200[/snapback]

 

10 kr mnden? er det så billig?

Lenke til kommentar

Ikke .no nei. Til det må man har organisasjonsnummer og greier.

 

Trodde man fikk med .com/net/org (fikk det når jeg kjøpte), men finner ikke et kløyva ord om det nå :hmm: Er uansett ikke mer enn en hundrelapp i året for .com

 

EDIT: Ja, domene kjøper man utenom selve webhotellet. 99kr for .com/net/org. 149 for .no hvis du mot formodning skulle ha et org.nr for hånden :)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

For å få .no-domener må du være registrert som enkeltmannsforetak, pluss at dette koster en del mer i måneden. Sats heller på .net eller noe.

 

Siden er forresten ikke noe bra. Dårlig typografi, fæle farger m.m. Det gir uttrykk av å være en veldig useriøs side, jeg ville i hvertfall ikke tatt den seriøst om jeg hadde visst hva den i det hele tatt gikk ut på.

 

Noen andre farger, pluss litt mer helhetlig design hadde ikke vært å forakte.

Lenke til kommentar

Headeren din var ULESELIG,

jeg likte ikke fargene du har valgt,

det er frames du har brukt, ikke sant?

At siden er lettleselig er vel greit (kontrast farge?)

bytte ut tabellene dine med div tagger og css,

bruke et moo.no sub domene istedenfor .tk da må du innom en server og klikke deg videre til siden.

Bedre kvalitet på headeren din, matchende farger,

meny med linker som ligger like mange mellomrom fra venstre kant (margin/padding annyone?)

Bruke css vis du ikke gjør det, dropp den at du må ha brukt forumet i fem dager og skrevet 10 poster regelen, de fleste vil da droppe og laste ned filene, for så og prøve og finne dem et annet sted,

det tok meg laaang tid og finne ut hva siden handlet om, jeg spilte selv mye tibia for ikke så lenge siden og jeg kunne IKKE gjette meg til hva siden handlet om. (De fleste forlater siden din nesten med en gang vis de ikke finner ut av hva siden handler om)

Prøve og integrere forumet på siden?

dropp counteren nederst på siden, den er stygg og skremmer folk fra og komme tilbake til siden. (det er fakta) vis du vil vite hvor mange som har besøkt siden din kan du heller bruke en counter som bare du kan se.

Du har to linker som viser til andre steder på siden din, hvorfor ikke bare bruke forumet?

Forumet hostes på en gratis server med reklame, bytt til en server uten reklame (med php og MySql www.awardspace.com)

 

Det var det jeg hadde og si om siden din, lykke tl videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...