Gå til innhold

Størrste fisken du har tatt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
i7<u
Fjellørret på 1 kg. Ikke spesielt stort, men min største :thumbup:

6798461[/snapback]

Er jo ganske stort det. Jeg vil heller ha en fjellørret på 1 kg enn en torsk på 10 kg.

Men det er ganske viktig å skrive hva slags fisk man får. Hvis man får en fisk på 5 kilo kan det være sykt mye (feks. abbor) eller ganske lite (feks. torsk)

6818660[/snapback]

5kg's torsk fra land er ikke lite akkurat. Er dog enig at eg heller vil ha 1kg's ørret enn en stor torsk.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Var og fiska i stad faktisk. Fikk ikke en dritt:( Er så kjedelig å dra på fisketur når man ikke får noe. Man føler at man liksom kunne sitte hjemme, men allikevel er det jo bra trening da.

6683436[/snapback]

"fikk ikke en dritt!" "kjedelig!" Det er jo ikke å få mest mulig fisk det handler om. Det er jo en opplevelse å fiske selv om man ikke får et napp! :p

Endret av Elgjeger
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

sto på eit svaberg her på vestlandet forige sommer...fikk ikkje en dritt men en tysker et par meter unna fikk lyr på ca 15 kilo...målt med mi vekt :cry: den va BIIIIG! når han skulle ta med seg heim måtte han dele den opp i to for å få plass i et par plastposar!! edit: sjekka nettopp norgesrekorda no...ca 13 kilo..mulig vekta mi va feil..kansje litt rusta...men det var også ein svært erfaren fisker der...han kunne sverge på at han aldri hadde hørt eller sett større lyr...

 

stø rste fiske ej he fått va ikkje på stang men på line, det var ei lange som danka ut vekta mi på 16kg. :dribble:

 

beste fisken derimot var en ørret på 1.6kg ej fikk på fluestanga i et fjellvann i geiranger, nærmare bestemt i nærheita av odalsbygda(trur det va det)

Endret av turnipkongen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...