ksolvik Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hei, lurte bare på om det var mulig å blokkere alle mail som slutter på .com? Jeg har i dag en hotmail som motar meget mye spam, og 99,9% av alle mail som dette gjelder for er .com-mail. Går det ann å skrive inn i blokkeringslisten til hotmail f.eks : .*.@.*.com ? har prøvd noe slik men får ikke det til å funke.. Fint hvis dere har noen tips
xanonymx Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg vett ikke om det går eller ikke, men du kan jo lage deg en ny email konto. Og et tips ikke skriv inn mail adressen din på alle internettsider du er inne på. Da vil du få ganske mye spam.
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Usikker, men tviler på at Hotmail ville godtatt et slikt omfattende filter. Det ville kverket Hotmail tjenesten, ettersom de slutter på .com.
Pingla Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har satt junkmail-filteret på Hotmail til å kjøre alle mailer til junkmail-katalogen, unntatt mailadresser som finnes i kontaktlista eller som jeg manuelt sier er OK. Dermed påvirker ikke alle disse junkmailene tilgjengelig lagringsplass hos Hotmail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå