ugh! Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Morn, til dere som spiller oblivion og har tatt questen der man skal til "shrine of azure" og gjøre et offer, hvordan skal jeg gi azure det hu trenger. Har allerede drept "will o the wisp" og plukka opp det den dropper som liksom skal gis til shrinet. Jeg har bare virkelig ikke snøring på hvordan jeg skal donere det Mulig jeg er skikkelig dum, men uansett!
stekri88 Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Om du har det i inventory er det bare å klikke på statuen... Jeg råder deg til å skifte emnetittel og... Men ellers finnes det også en del tråder om hjelp til quests, så hadde du søkt litt vett.... (den er også feilpassert)
Steina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Forum > Spill > Spillforum - for de mest omdiskuterte > The Elder Scrolls
ugh! Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Takk og takk, jeg orka ikke lete, så da var en av dere så hyggelig at dere la ut link. Flott
ttt Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Forum > Spill > Spillforum - for de mest omdiskuterte > The Elder Scrolls 6587543[/snapback] Tråden flyttes dit. Trådstarter bør og skifte til ein meir forklarande emnetittel. Les kva retningslinjene og nettiketten seier om dette. Bruk rediger-knappen i første innlegg for å endre emnetittelen.
Stonemeister Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Morn, til dere som spiller oblivion og har tatt questen der man skal til "shrine of azure" og gjøre et offer, hvordan skal jeg gi azure det hu trenger. Har allerede drept "will o the wisp" og plukka opp det den dropper som liksom skal gis til shrinet. Jeg har bare virkelig ikke snøring på hvordan jeg skal donere det Mulig jeg er skikkelig dum, men uansett! 6586998[/snapback] Du må vente til klokken sju på kvelden.
Ikke det? Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Eller på morningen. Mener han fyren sier dawn or dusk!?
Stonemeister Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Eller på morningen. Mener han fyren sier dawn or dusk!? 6590792[/snapback] Korrekt det, jeg gjorde det på kvelden så... jaja. Da var det besvart. Aktiver azura-statuen med glow dust i inventoryet klokken sju på morningen eller kvelden.
ugh! Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Jaja, crappy tråd vet det:P Ny på forumet! Skylder på det. Dere kan uansett stenge tråden hvis dere skulle føle behovet. Beklager bryet gutta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå