Gå til innhold

hva er Holy Nova?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sparer mine Talents til Holy Nova, men hva gjør den? er det noen filmer som viser noen som bruker det? takker for svar PS: Kom med linker til filmer der de bruker Holy Nova =) :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Les på talent-tooltip.

Causes an explosion of holy light around the caster, causing 28 to 32 Holy damage to all enemy targets within 10 yards and healing all party members within 10 yards for 52 to 60.  These effects cause no threat.

Den gjør skade til alle mobs rundt deg innenfor 10 yards, og healer alle party members innenfor 10 yards. Den er instant, og skaper ingen threat. Den ser ut som en gul/gull-versjon av Mage sin Arcane Explosion.

Endret av Dingot0m
Skrevet (endret)

OT: Faen som du poster da Kimmag :O

Neida, Holy Nova er en AoE (Area of Effect) spell som skader alle fiender innen 10 yrds rekkevidde (10 yrds er vel ca lik lengden på din char * 4) og healer deg og dine kompanjonger for det samma (?).

Du får denne spellen hvis via talents, lettere sagt via Holy treet aka healbot treet. Etter det må du oppgradere Holy Nova hos trainers i de forskjellige hovedbyene (Orgrimmar, Thunder Bluff eller Undercity) Var'e no mer da ell? :tease:

Endret av BadBeer
Skrevet

Holy Nova er etter min erfaring et skikkelig møkka talent. Bruker alt for mye mana til å være fornuftig i pve. Da jeg bygde opp presten min tenkte jeg wohoo aoe med prest, ja jøss da minimalt med skade og healing. Brukte mer mana enn det var nytteverdi.

Pvp messig er det eneste bruksområde aoe rundt flag. Men å kaste bort talent points på det der ville jeg ikke gjort heller.

Holder du på å lvle en prest bruk talent poeng i disc og shadow.

Respec ev. på lvl 60 til disc holy.

Liker du aoe så reroll mage med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...