Lightningwolf Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 gnome warlock er best. 6593683[/snapback] Undead Warlock er bedre Pga will of the forsaken.
Carl M Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hordes byer er stygge, store og har dårlig layout. Tror nesten det er derfor jeg ikke har klart å lvle en horde skikkelig enda. My 2 cents, alliance er liksom... ikke så skabbete, selv om det er godt mulig det er mindre drittunger på hordesiden. Race? Ta nøyaktig det du føler for, ingenting er best og det er jo bare marginale forskjeller. Class: Whatever, healing er noe mange finner kjedelig, kanskje også deg. Og pass deg warriors har det vanskelig å finne guild, men det er ikke et problem hvis du ikke bryr deg om endgame pve
Groet Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 velg det du synes er tøffest. er selv gnome warlock, fordi de jeg kjenner som spiller er ally, og gnome er den eneste allyrasen som duger, lissom. gnomes er 'gank on spot' for enkelte hordies, da er det kult å trekke fram et overraskelsesmoment eller to personlig, hvis jeg skulle startet fra scratch idag, hadde jeg kanskje valgt undead mage eller Tauren druid. begge er gode grindeklasser, greie i pvp, har ålreite racial skills og ser dritrå ut :!: menmen, ta det du synes er morsomst. bortsett fra at de ikke er fullt så gode til å grinde, digger jeg småsadismen hos warlock
StorPeder Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 (endret) Horde er foretrukket for min del. (Litt) Mindre leetkids, ingen male humans/nelfs, ikke så kjedelige byer. Derfor gleder jeg meg til TBC for å endelig kunne spille paladin! Men: (Min mening) Beste side: Alliance, i både PvP og PvE (Paladin, Fear Ward, endel forskjellige racials (WotF og Warstomp er de eneste brukendes for Horde)) Beste rase: Human, Perception, +5 Swords/Maces, +Spirit og +Reputation Beste klasse: Warlock, ørti-førti Crowd Control abilities, Fear som _aldri_ bryter ; Easy Mode (Eneste klasse som kan ta alle andre klasser uten å ha skills) (Var for kjedelig for min del). Gøyeste klasse: Rogue, kan ta det meste; hvertfall med litt skills, (Edit:) og litt flaks kanskje? En kjip klasse: Hunter, pew pew lazor, FD, pew pew Presiserer at dette er min mening Edit2: La till litt Endret 1. august 2006 av kristteo
Lacim Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Alliance warlock er litt triste greier siden 90% av horde er undead og breaker fearen din uansett. Velg undead warlock så kan du kose deg mye solo, både i pve og pvp. Spør om talents når du har bestemt deg for hvilken klasse. Lvl 15 på 1 mnd er veldig lite, ja. Med litt erfaring kommer man lett til level 15 på en dag
Lightningwolf Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Horde er foretrukket for min del.(Litt) Mindre leetkids, ingen male humans/nelfs, ikke så kjedelige byer. Derfor gleder jeg meg til TBC for å endelig kunne spille paladin! Men: (Min mening) Beste side: Alliance, i både PvP og PvE (Paladin, Fear Ward, endel forskjellige racials (WotF og Warstomp er de eneste brukendes for Horde)) Beste rase: Human, Perception, +5 Swords/Maces, +Spirit og +Reputation Beste klasse: Warlock, ørti-førti Crowd Control abilities, Fear som _aldri_ bryter ; Easy Mode (Eneste klasse som kan ta alle andre klasser uten å ha skills) (Var for kjedelig for min del). Gøyeste klasse: Rogue, kan ta det meste; hvertfall med litt skills, (Edit:) og litt flaks kanskje? En kjip klasse: Hunter, pew pew lazor, FD, pew pew Presiserer at dette er min mening Edit2: La till litt 6598672[/snapback] Det er sp kjipt med folk som sier at du ikke trenger skill for å spille warlock pvp. Du trenger faktisk en god del skills for å spille. Det er bare sånne som blir ganket av warlocks som whiner over at det ikke går ann å slå de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå