Gå til innhold

Den Store Fotball-tråden!


Onyx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det viser seg at Carlos blir i Madrid. Det er egenltig like greit siden Roberto Carlos enda har futt i bena sine. Jeg tror Real Madrid vil rake høyt denne sesongen. Nyinnkjøpte spillere og Fabio Capello som igjen blir trener for klubben.

 

Det blir en hard kamp om serie-gullet i La Liga denne sesongen. :)

6593042[/snapback]

 

 

trur nok det blir kamp om seieren til siste slutt.. det blir nok real på første :(

mens barca kommer bare på andre.. tipper at valencia eller villareal kommer på tredje

 

og Carlos(blir i real) har vært kjent ganske lenge nå

Endret av MistaShooterBoi
Lenke til kommentar
Da kan man jo bare søke om statsborgerskap i ett eller annet landet og spille mot f.eks Brasil?  :)

6592442[/snapback]

 

Det er ikke bare bare å søke tror jeg. Dessuten så ser du ikke at Brasil spiller mot de aller dårligst rangerte nasjonene. Jeg slipper også å søke om statsborgerskap hvis jeg finner på å prøve meg. :p

 

onyX: Hvis Real Madrid ikke vinner en eneste tittel kommende sesong så bør de finne på noe annet å gjøre. De har fått ganske mange bra forsterkninger, og de bør ha et forsprang på de andre lagene i La Liga. Tror nok det blir en hard fight mellom Barca og Real kommende sesong. Valencia blir en liten outsider som vanlig.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Av en eller annen merkelig grunn har vi enda ikke opprettet en egen fotball-tråde her i forumet. Da tar jeg initiativet til å starte denne tråden med ære for oss fotball-intereserte i Diskusjon.no. Her kan vi diskutere alt innen fotball, generelt om hva som skjer i fotballverdenen, alt fra nyhetere om spillere og klubber, transaksjoner etc.

 

Siden LarsP har laget en egen Tippeliga-tråd, så synes jeg at praten og diskusjonen innen Norsk topp-klubb fotball forblir der. Jeg håper at flere kan bidra med nyheter til denne tråden og holde diskusjonen i gang.

 

Da vil jeg begynne denne tråden med et lite spark fra min side:

 

Synd for de italienske klubbene som måtte ned en divisjon. Men det var da fortjent. Juksemakeren skal selv få svi. Carlos stikker fra Real til fordel for tyrkisk fotball, et klokt valg?

6584025[/snapback]

 

Og nå har dere fått et eget forum så nå tror jeg vi trygt kan stenge denne for nå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...