Gå til innhold

Hva er feil med Lidl?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at Lidl er en lekebutikk med lekemat og lekeprodukter. Ingenting smaker forsvarlig. Ikke snopet heller. Noen påstår at Lidl-sjokoladen var så god. Jeg hater den. Handlet en gang på Lidl og det var første og siste gangen.

 

Lets face it. Det er _tysk_. Landet som ga oss Modern Talking, vingummi fra helvete og flere punk og goth band enn du kan telle.

 

Edit: leif

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det så er grunnen til at normenn ikke liker å kjøpe varene at vi er verdens mest konservative folkeslag. Har en normann handlet på kiwi i 10 år vil den personen fortsette å handle i den butikken i 10 år fremover, selv om det kommer en butikk med halv pris på nesten like varer, men med andre navn selfølgelig.

 

Den eneste gangen jeg var inne i en lidl butikk så var det ikke noe som så godt ut. det eneste som jeg hadde lyst på var de "norske" varene. Sånn som freia og maarud produkter.

Navngiving og farge på pakningen er det som får meg til å kjøpe. hvis jeg kjenner produktet fra før kjøper jeg det, selv om kanskje andre produkter er bedre.

 

En ting som jeg virkelig ikke likte var kassasystemet. du har 5 meter til å legge varene dine på båndet, men bare en halv kvadrat til å pakke varene i poser. noe som skaper lang kø og ergelse.

 

Liten edit, de vanlige "norske" produktene er ikke noe billigere hos lidl. ofte så er de noen kroner over f.eks kiwi

Endret av Tøffe-Tetra
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Lets face it. Det er _tysk_. Landet som ga oss Modern Talking, vingummi fra helvete og flere punk og goth band enn du kan telle.

 

Edit: leif

6685624[/snapback]

Tja hvis du virkelig tror at tyskland bare er et dårlig land har du virkelig vært alt for lenge innesperret på rommet ditt.

"Germany is among the world's largest and most technologically advanced producers of iron, steel, coal, cement, chemicals, machinery, vehicles, machine tools, electronics, food and beverages, shipbuilding, textiles"

Lenke til kommentar
Var forresten innom lidl idag og prata med ass. butikksjef, og han sa salget har gått opp hele tiden etter at de har åpna.

6808980[/snapback]

 

Hadde han sagt noe annet, hadde oppsigelsen ventet på kontorpulten hans fem minutter senere.

 

Og....hvis en sammenligner omsetningen med de første "prøveukene" etter åpning, der ferre og ferre kommer igjen pga. alle de tidligere nevnte negative opplevelser, tviler jeg på det argumentet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...