Edstro Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 (endret) Min pc står på nesten hele tiden å det gjør jo msn å. Men eg er jo andre plasser og da er msn statusen min "borte". Så lurer på om der finnes et automatisk tilbakemelding-programm? Slik at hvis noen skriver til meg når eg er borte så kommer dette opp: Hei, eg sitter ikke på pcen nå, eg er inne igjen 13:00. Finnes der noe sånt? Edit: Nå har eg funnet ut at det er en sån funsjon i messenger plus. Men eg har lest at den inneholder mye spionprogrammvare. Bør eg holde meg borte fra messenger plus? Endret 28. juli 2006 av eddielie30
Mauro Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Kommer så og si spørsmål om du vil installere "spion programmene". Da er det bare å trykke nei. Og alternativet kunne vært å bare skrevet "tilbakemeldingen" din i nicket.
Rowdy Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Det er da mulighet for å skrive en tilleggsbeskjed på linja etter navnet ditt. Om jeg forstår deg rett, så skulle da det være det samme?
Edstro Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Kommer så og si spørsmål om du vil installere "spion programmene". Da er det bare å trykke nei. Og alternativet kunne vært å bare skrevet "tilbakemeldingen" din i nicket. 6571345[/snapback] Ok. Dere kan jo lese her Les kommentarene til artikkelen. Der er det en som sier at han har fått spion programmvare gjennom messenger plus. Men eg stoler jo på det du sier
Wheeljack Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Bruker Trillian jeg, den funksjonen du leiter etter følger med som standard.
Jubelsau Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Kommer så og si spørsmål om du vil installere "spion programmene". Da er det bare å trykke nei. Og alternativet kunne vært å bare skrevet "tilbakemeldingen" din i nicket. 6571345[/snapback] Ok. Dere kan jo lese her Les kommentarene til artikkelen. Der er det en som sier at han har fått spion programmvare gjennom messenger plus. Men eg stoler jo på det du sier 6571364[/snapback] Han har nok glemt å krysse av for "Jeg avslår, ikke installer sponsorprogrammet, som vist på bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå