Gå til innhold

Kite monster til XR eller org?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de har fixed det slik at i det minste raidbosser ikke kan kites utenfor sonen. Det med at Kazzak kan kites til stormwind går hvertfall ikke lengre. Kan heller ikke ta med deg Azuregos som "pet" heller for det har vi prøvd :)

Men lykke til med kitingen din :cool:

Skrevet

Ta med deg Volchan fra Burning Steppes på langtur, han er lett og kite og har AoE-damage som dreper lowbies. Lakeshire/Duskwood/STV osv er kjekke mål :)

Kanskje litt "old", men fortsatt morro.

Skrevet
Hehe, mye moro man kan gjøre med kiting.

Jeg og Alexanderhagen på forumet bestemte oss for å prøve noe nytt for en stund siden. Vi kitet de mobsene du finner rundt the dark portal i Blasted Lands, siden de ikke kan dø, var det bare å spamme alt du ville. Vi fikk han inn til kongen, og det blei en stor fight. Vi logga på neste morra, da stod de der fortsatt. Alle vaktene + Bolvar @ 34 %. Synd at GM fjerna han en time seinere og ble litt sur på oss:p

6570689[/snapback]

Har gjort det et par ganger før, kiter han til Bolvar og når han har agro kan du slamre løs og trene våpen ferdighet. Aldri hørt noe fra GM. Har dog kun gjort det sent på kvelden/natten.

Skrevet

gm kan vel egentlig ikke si noe. står vel ikke noe regler mot og kite med seg mobs til steder tror ikke blizzard hadde kalkulert med att folk ville gjør det.

Skrevet
neoman Postet i dag, 00:03

gm kan vel egentlig ikke si noe. står vel ikke noe regler mot og kite med seg mobs til steder tror ikke blizzard hadde kalkulert med att folk ville gjør det.

http://www.wow-europe.com/en/policy/exploitation.html

Har lest på blizzards egne sider, for en god stund tilbake, spesifikk om det å pulle mobs på den måten.

Per i dag går det nok inn under _

Damages another character, their gameplay, the service itself and/or its economy

De skriver jo selv at de reserverer seg stor spillerom, for å kunne snappe opp.... alt tull de vil =P

Skrevet

Heh, jeg (paladin) og en kompis (priest) "kita" Chronalis (eller hva han nu heter) i Tanaris, dragen foran Anachronos, til Gadgetzan, fikk han ikke lenger, ble out of mana der. Vanskelig å "kite" med paladin og priest ettersom paladinen må tanke, og begge må heale etterhvert ++ aggro på priesten = dau ganske så fort, og paladins er ikke akkurat gode tanker :p Må nesten gjøres på et LAN^^

Skrevet

Når vi er inne på kiting.. Huntere er lette å kite med.

Tok crimson courier med viper sting rank 1 til hun var på 50-60% helse og så brukte jeg øverste rank viper og ett par vanlige shots til å ta hu ner.

Endte opp utenfor UC tilslutt :!: men jeg klarte å ta henne solo.

Jeg øvde meg først på å kite en en av disse gule makkene der og de klarte jeg å ta inn i UC.. skulle gått inn sewers siden de som regel havnet i evade nede med heisen. men morsomt likevel å se folk løpe forbi når jeg kiter courier'en gjennom WPL og inn i tristifal glades :p

Skrevet

Kite en sånn fyr sør i blasted lands ved navn "servant of ra..." noe :p De er udødelige og kan kites evig langt. Kitet han til sw, og han romsterte der i 2 døgn før en gm måtte fjerne ham :D

Skrevet

Tenkte jeg skulle kite Stitches til Goldshire en gang, men det er ALLTID en høylvl som tror han er så tøff og skal ha loot...

Tips: Ta en humanoid eller beast, de kan polymorphes så de får tilbake health samtidig som du kan få tilbake litt mana...

Mage armor 30% manaregen ftw :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...