Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeah... håper bare inderlig at jeg får delene til den nye makinen min snart, så jeg kan skru den i hop før Gothic 3 havner i postkassa. :D

Gothic 3 på full guffe! *glise*

Skrevet

Tjaaa, er vel bare å cruise litt på nettet, det. Et 7800GT-kort burde ikke være så dyrt nå, og det holder faktisk enda god standard, tross alderen. Nå er det jo selvsagt sånn at du ekstremt sjelden kan få både i bøtte og spann (pris og kvalitet). Med høy kvalitet kommer stort sett alltid høy pris, så du må nok nøye deg med en mellomting. Uansett, et 7800-kort burde ikke være så verst. Du burde dog heller spørre i Hardware-delen av forumet. Bare husk å nevn til hvilken pris du vil bruke. Du vil nok få noen klokere svar der. :)

Skrevet
Helvete ta deg, xm8! Nå MÅ jeg bare kjøpe den der, til tross for at budsjettet mitt for tiden er strammere enn stramt! :(

6843541[/snapback]

Hehe! :!: Det er ikke alltid lett, nei!

Skrevet

Kommer det flere statuetter, tror dere? Magiker, bueskytter, ork, osv. Det hadde vært tøft, selv om at jeg uansett skal skaffe meg den warrior-statuetten (jeg er alltid warrior i rollespill, stort sett alltid, i allefall).

Skrevet (endret)

Gothic 3 Introduksjons-video:

http://www.strategyinformer.com/pc/gothic3/movie/9085.html

86Mb, viser litt forskjellige miljø og slikt.

Intervju (tysk):

http://www.gbase.ch/pc/previews/670.html

Intervjuet er basert på en ny,spillbar alpha/beta-build.

Enda flere videoer!

Gameplay video #1

Gameplay Video #2

Nordmar

Bloodflies

Myrtana

Barrier Teil #2

Barrier Teil #1

"Massacer"

Demon

Magic

Desert

Endret av xm8
Skrevet

Tjaaa, synes da ikke de er så langt nede, jeg. :hmm:

Uansett, den introduksjonsvideoen var deilig! Noen som fulgte med på skyene? Ser dere at de er dynamiske? Utrolig! Ikke bare beveger de seg bortover som i mange andre spill, men de endrer formen sin også, slik som ekte skyer! Genialt!

BTW: Haha, jeg kunne ikke hjelpe for at jeg hele tiden satt og stirret på overarmene til helten. Selv trener jeg mye styrke, men de overarmene der var bare nydelige! :love:

Skrevet
Bumper denne litt, jeg.

Gothic 3 har enda ikke kommet ut, men det har allerede blitt lagt ut noen musikk-smakebiter. Denne er særdeles majestetisk, spør du meg! :love:

6863992[/snapback]

Ligner på Conan the Barbarian-soundtracket. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...