Gå til innhold

Trådløs handsfree - anbefaling


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe meg en trådløs handsfree (BT) til mobilen min. Regner med at de fleste handsfeesett går ihop med de fleste mobiltelefoner. Jeg har selv en SE.

Først og fremst vil jeg ha en relativt billig handsfree, absolutt max 500kr, men gjerne så billig som mulig :blush:

Jeg har hørt at de aller billigste har problemer med vindstøy selv om det bare blåser litt, så jeg vil gjerne styre unna disse.

Liten og lett er jo de selvfølgelige neste punktene på ønskelista.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte å kjøpe meg en trådløs handsfree (BT) til mobilen min. Regner med at de fleste handsfeesett går ihop med de fleste mobiltelefoner. Jeg har selv en SE.

Først og fremst vil jeg ha en relativt billig handsfree, absolutt max 500kr, men gjerne så billig som mulig  :blush:

Jeg har hørt at de aller billigste har problemer med vindstøy selv om det bare blåser litt, så jeg vil gjerne styre unna disse.

Liten og lett er jo de selvfølgelige neste punktene på ønskelista.

6560102[/snapback]

hvis 500 er maks vil du nok komme godt ut med en bh200 fra nokia, den ligger på ca. 495. Men hvis du skal ha en med støyreduksjonsfilter og er villig til å strekke deg til rundt 700 ville jeg godt for hbh610a. Denne har støy og ekkofilter og den vil automatisk justere lyden i forrhold til omgivelsene( beveger du deg inn i et miljø hvor det er mye støy vil den skru opp lyden så du hører bedre, og skru seg ned igjen når det slutter å bråke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...