DE1 Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Heisann! Skal bytte MSN adresse snart så da trenger jeg å flytte over kontaktene mine. Veit noen om en enkel måte å gjøre det på? Har hørt at det enkelt skal gå ann å kopiere den fra min nåværende MSN og over i den nye. Veit noen om hvordan jeg gjør det?
Kadmium Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Gå til Kontakter - Lagre direktemeldingskontakter... Der vil du få opp en dialogboks der du velger navn på kontaktlisten, og hvor den skal lagre seg. Når du deretter skal importere den nye kontaktlisten inn i den nye MSN-adressen din, navigerer du deg til Kontakter - Importer direktemeldingskontakter... og velger kontaktlisten du tidligere eksporterte. En liten miniguide for MSN Messenger. Endret 26. juli 2006 av Kadmium
endrebjo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Gå til Kontakter - Lagre direktemeldingskontakter... Der vil du få opp en dialogboks der du velger navn på kontaktlisten, og hvor den skal lagre seg. Når du deretter skal importere den nye kontaktlisten inn i den nye MSN-adressen din, navigerer du deg til Kontakter - Importer direktemeldingskontakter... og velger kontaktlisten du tidligere eksporterte. En liten miniguide for MSN Messenger. 6559576[/snapback] Hos meg heter det Lagre kontaktlisten... og Importer kontakter fra en fil..., men det er helt sikkert samme greien.
DE1 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Jeg har samme oppsett som han over meg. Men er vel det samme ja. - Tusen takk for god hjelp!
Kadmium Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Gå til Kontakter - Lagre direktemeldingskontakter... Der vil du få opp en dialogboks der du velger navn på kontaktlisten, og hvor den skal lagre seg. Når du deretter skal importere den nye kontaktlisten inn i den nye MSN-adressen din, navigerer du deg til Kontakter - Importer direktemeldingskontakter... og velger kontaktlisten du tidligere eksporterte. En liten miniguide for MSN Messenger. 6559576[/snapback] Hos meg heter det Lagre kontaktlisten... og Importer kontakter fra en fil..., men det er helt sikkert samme greien. 6559860[/snapback] Det kommer sikkert an på hvilken versjon du benytter deg av. Endret 26. juli 2006 av Kadmium
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå