TheBirg Skrevet 18. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2002 Hoy folkens, Hører mye bra musikk på radioen og vet det finnes programmer hvor man kan ta opp slikt, men husker ikke hve de heter, tror også creative har et program hvor man kan ta opp det som går ut til høyttalere, men vet ikke navnet på det heller, er det noen som kan hjelpe, gjerne også link til side hvor det finnest freeshareware av sånnt type programm, takker for svar B-mad Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2002 Blæææ, glemte å nevne at det er fra WEBRADIO jeg mente da... sorry... ! Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 19. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2002 stemmer at creative har et slikt program ja. husker ikke hva det heter, men jeg har setupfilen. Men du får det bare med på CD'er fra Creative produkter. Det dette programet gjør er å ta opp det du hører (hvis det var det du tenkte på) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2002 finnes haugevis av slike programmer. bare søk etter 'capture' på download.com, så finner du endel slike programmer... har også et slik creative-program, men det funker ikke under windows 2000 sp3 av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Et gratis, godt og kjent program er Audacity. Enkelt og ta opp fra lydutgangen. Men problemet mitt er og få tagget sangene etter jeg har laget mp3 av opptaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå