Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. Noen nærder her som klarer å kode om ventrilo serveren slik at det kan være opp til noen hundre eller tusen brukere? Ventrilo har selv kodet den til 8 slots, noe som er for lite.

 

Alt taes imot med takk :D

 

Edit: www.ventrilo.com/download.php Den er merket lengere nede med server ( i rødt)

 

Ellers så vil jeg gjerne vite hvordan jeg skal "åpne" .exe filen, for det er vel der den er kodet...

Endret av jogil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Noen nærder her som klarer å kode om ventrilo serveren slik at det kan være opp til noen hundre eller tusen brukere? Ventrilo har selv kodet den til 8 slots, noe som er for lite. 

     

                    Alt taes imot med takk :D

 

Edit: www.ventrilo.com/download.php  Den er merket lengere nede med server ( i rødt)

6556063[/snapback]

 

Du kommer ikke til og få hjelp til og cracke det her :)

Teamspeak er et gratis alternativ http://www.goteamspeak.com/

Lenke til kommentar
Flertallet her inne har sikkert plenty med kunnskap nok til klare dette, men det kan du bare se langt etter.

Der imot hvis du ønsker å lære deg selv hvordan du gjør det, noe som vil ta jævlig lang tid er du velkommen. :wee:

6557336[/snapback]

 

 

Da får jeg spørre hvilket språk jeg må lære meg da, er mye å ta av. For å kunne klare å mekke noe slikt. Så kan du gi meg en mnd, så kan vi komme tilbake å diskutere dette :p

Lenke til kommentar

Du kan lære deg C++ så OpenAL så Speex og winsock. Så kan du lage ditt egen VOIP program som du kan tjene fete penger på å selge. :cool:

 

Hvis du bare spiller CS litt mindre, å istede prøver å lærere deg noe nyttig så klarer du det nok fint.

 

Men for all del ikke post kan-noen-gjøre-jobben-for-meg poster uten å vise noen interesse, kan du ikke i det minste gjøre litt arbeid først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...