akristina92 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Kom nettop over et annet MMORPG, grafikken minnet om WoW, bare bedre. Kulere rystninger og heftigere spell effects. http://www.archlordgame.com/ 6571321[/snapback] Haha, minna meg en del om Lineage 2.
maanemann Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Kom nettop over et annet MMORPG, grafikken minnet om WoW, bare bedre. Kulere rystninger og heftigere spell effects.http://www.archlordgame.com/ 6571321[/snapback] Sto ikke akkurat så mye om gameplay på siden der. Men så ikke ordet MMO brukt, ihvertfall. I FAQ'en lukter spillet som et co-op cRPG.
Neppe Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Maanemann du må vite ingenting, eller undersøke ingenting. Så klart er Archlord et mmorpg. Spillet er ren og skjer Lineage 2 klone
maanemann Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Maanemann du må vite ingenting, eller undersøke ingenting. Så klart er Archlord et mmorpg.[klipp]6571630[/snapback] Jeg sa ikke at det ikke var et MMO. Bare at siden ga det inntrykket. OK. Mulig de har angst forbundet med MMO ordet da. Alle MMO'er pleier jo å beskrive dette nærmest i første linje på overview. Fant det helt tilslutt i FAQ'en nå, i forbindelse med en partner.
Neppe Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Se på overview på siden, det er omtrent det første som står det
Tiidus Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Skal først prøve LotRO. Har allerede meldt meg på guild, så er godt forberedt! Mesteparten av grunnen til at jeg velger det er egentlig på grunn av at det foregår i Tolkiens verden. Alle spill må ha en bra historie for at jeg skal gidde å spille det, og dette her er vel en av de beste historiene uansett sjanger. Men hvis det skal vise seg at det er helt forjævlig,og at jeg ikke klarer å spille det. Så vil jeg gå med halen mellom bena over til AoC.
Phoenixs Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Warhammer Online (W.A.R.) Det er nok det største som kommer til å skje i mmo verdenen de neste årene. Helt klart. Det er også spillet som har størst mulighet til å bli det som utviklerne lover. + at det er Warhammer Mens jeg venter på W.A.R kommer jeg sikkert til å ta en tur innom Age of Conan, og exp packen til Wow. Bortsett fra disse to finnes det ikke så mye å se fram til. Kanskje Aion. Resten ser rimelig dårlig ut. Enten er det alt det gamle om igjen (Vanguard) eller så prøves det nye ting med heller dårlig resultat (NCsoft). Blant annet tror jeg Tabula Rasa vil floppe stort. 1. W.A.R 2. AoC 3. Aion (Kanskje, litt for tidlig å si noe om det enda)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå