Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Romskipspill til Steam (PC)

Recommended Posts

Valve har lansert en video av Half-Life 2: Episode 2, samtidig som de fabelaktige romskipspillene X2 og X3 har blitt lansert over Steam.

Les mer

6546891[/snapback]

Ser lekkert ut, ryktes om mange bugs men kan ha blitt mer stabilt siden det vart lansert. Men ønsker meg meir et spel ala Wing Commander / Independence War enn Privateer som X3 er...

Sjangeren sliter litt for tiden, men vi har i det minste Dark Star One, som kommer i august. Det kan kanskje være noe for deg. Vi har demo på Gamer.no.

Selv opplevde jeg ikke mye bugs med X3, faktisk synes jeg det var overraskende problemfritt til å være så stort og omfattende. Men det kan jo være jeg var heldig.

Annonse
i omtalen av X3 står det att du bare kan glemme å spille dette uten manualen.

så får du noe manual når du laster det ned over steam?

6547738[/snapback]

Det gjør du! Høyreklikker du på spillet i listen får du opp to valg som heter "View the X3 Quickstart" og "View player manual". Førstnevnte åpner en pdf-fil på PCen din som er lastet ned, sistnevnte åpner en pdf-fil i browseren din hos Steam.

Hvis du har spilt X² og kan det bra, så bør du ikke ha alt for mye problemer med X³ uten manualen. Spillet har en ganske god interaktiv hjelpefunksjon in-game.

Jeg kjøpte X³ right away, har siklet lenge etter det! :D Jeg har ventet med kjøp på grunn av prisen og kopibeskyttelsen, men ettersom begge delene her er bedret betraktelig, så jeg ingen grunn til å vente lenger. Jeg mener - 120 kroner for et slikt spill som dette? Det er ingenting i det hele tatt.

Edited by MiSP

Sjangeren sliter litt for tiden, men vi har i det minste Dark Star One, som kommer i august. Det kan kanskje være noe for deg. Vi har demo på Gamer.no.

Selv opplevde jeg ikke mye bugs med X3, faktisk synes jeg det var overraskende problemfritt til å være så stort og omfattende. Men det kan jo være jeg var heldig.

6547112[/snapback]

Har spilt demoen. Men Darkstar One er vel egentlig Freelancer modifisert litt?

i omtalen av X3 står det att du bare kan glemme å spille dette uten manualen.

så får du noe manual når du laster det ned over steam?

6547738[/snapback]

Det gjør du! Høyreklikker du på spillet i listen får du opp to valg som heter "View the X3 Quickstart" og "View player manual". Førstnevnte åpner en pdf-fil på PCen din som er lastet ned, sistnevnte åpner en pdf-fil i browseren din hos Steam.

Hvis du har spilt X² og kan det bra, så bør du ikke ha alt for mye problemer med X³ uten manualen. Spillet har en ganske god interaktiv hjelpefunksjon in-game.

Jeg kjøpte X³ right away, har siklet lenge etter det! :D Jeg har ventet med kjøp på grunn av prisen og kopibeskyttelsen, men ettersom begge delene her er bedret betraktelig, så jeg ingen grunn til å vente lenger. Jeg mener - 120 kroner for et slikt spill som dette? Det er ingenting i det hele tatt.

6547878[/snapback]

Da er saken biff. detta skall kjøpes! :cool:

Joda, X3 skal kjøpes. Jeg elsket demoen, men har ikke fått somlet meg til å kjøpe spillet enda. Men til denne prisen er det jo ingen ting å lure på, så her er det bare å kjøpe & laste ned!

Jeg gleder meg forøvrig noe sinnsykt til det Portal-spillet. Ta en kikk på videoen hvis dere ikke har gjort det alt (link), det ser jo sinnsykt rått ut. :yes:

Dette var ett vanskeli spill:P Jeg har nå hvert og kjøpt noen varer som jeg skall selge.

Men hvordan selge ting? jeg trykker på trade men ser ikke noe selge knapp.

6556965[/snapback]

Les manualen.

Dette var ett vanskeli spill:P Jeg har nå hvert og kjøpt noen varer som jeg skall selge.

Men hvordan selge ting? jeg trykker på trade men ser ikke noe selge knapp.

6556965[/snapback]

Les manualen.

6556975[/snapback]

Glemte å skrive att jeg har lest der men har ikke funnet det enda. så vær så snill og forklar det. :)