Gå til innhold

Rettigheter ved mangel på produkt?


Anbefalte innlegg

Har en liten sak her, har et hk som ikke fungerer som det skal, som er et utbredt problem på dette kortet, se: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=606286&hl=

 

Sendte mail til butikken jeg kjøpte det i, for det er umulig å bruke raid funksjonen på kortet siden windows aldri klarer å installere driverene statisk, de må lastes inn på nytt hver gang windows starter.

 

Det jeg lurer på er om jeg har krav på å heve kjøpet, siden hovedkortet som skal støtte Windows 2003 server, men raid-portene utgår siden det rett og slett ikke fungerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig du finner noe her:

 

Juss på nett: Kjenner du dine rettigheter?

 

Jeg tror også du har rett på reklamasjon siden det er en mangel i forhold til hva selger/produsent lover. Men jeg håper problemet er så tydelig at det er lett å etterprøve for selger. Hvis ikke kan det hende du møter på noen som er vrang og påstår at kortet er feilfritt. Reklamasjon vil ikke si at du automatisk får hevet kjøpet, men at selger får mulighet til å erstatte produktet, reparere eller gi deg kompensasjon (avslag i prisen). Det er deres valg, men de skal også høre på kunden for å finne en akseptabel løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...