TCi Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Sikkert noen som har fått med seg at Turtles vender tilbake med et helt nytt type spill. Det er nemlig Ubisoft Montreal og ikke Konami som utvikler det. Konami har ikke laget et solid TMNT-spill siden Turtles in Time på SNES. Så jeg håper sannelig Ubisoft kan levere varene nå. Ser ut til å bli et rått spill. Selv er jeg stor Turtles-fan og gleder meg! Trailer: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3047 edit: takk til mod som flyttet emnet Endret 22. juli 2006 av TCi
Demantios Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Turtles var morsomt, men vet ikke om jeg hadde likt det nå :\ Er litt skeptisk om det blir populært, sånne spill blir ofte ikke så bra som vi håper
TCi Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Skrevet 22. juli 2006 (endret) Om du har sett traileren så er det ikke den gode gamle Turtles, men et helt nytt type spill om dem. En blanding av Prince of Persia og Spinter Cell på mange måter. Og heldigvis, Konami er ikke utvikleren. De har ødelagt nok spill etter Turtles in Time. Endret 22. juli 2006 av TCi
fiskfisk Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Dette skal garantert sammenfalle med den nye TMNT-filmen: Trailer
Suburbian Hero Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Ooo! Dette ser jo gøy ut! Kan bli bra, men er dette spillet til filmen? Endret 22. juli 2006 av SasaB
hugRmunR Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Ooo! Dette ser jo gøy ut! Kan bli bra, men er dette spillet til filmen? 6537954[/snapback] Har du i det hele tatt fulgt med? Han (på filmen) sier at det følger handlingen fra filmen. Og at det vil være endel andre lokasjoner enn fra filmen i tillegg
Dragon Hunter Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Spill basert på filmer, som slippes samtidig, blir sjelden bra. Det hadde uansett blitt heftig med et Turtles-spill som var bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå