Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Citroën Xantia CT Turbo Activa -1997


Anbefalte innlegg

Det er auto-knapp, den driver å regulrerer hastigheten til viftene osv, så det er automatiskt ja :)

 

Til behandling av skinninteriøret så har jeg brukt en krem fra Turtle, men jeg har ikke funnet noe for å dekke til riper. Interiøret er veldig fint og har svært få skader, det er noen riper på kanten etter knapper fra olabukser o.l

 

Jeg MÅ bytte hjullager på høyre side nå, også har jeg bestillt nytt K&N-filter pluss at jeg skal bestille ny sportskatalysator fra metalkat.dk, men må finne ut av hvilken kat. jeg skal bestille først ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De "leather cleaner"-tinga er ikke for å vaske vekk riper, det er for å holde skinnet i samma farge og så det ikke tørker ut... du har vel sett sånne gamle mercer med stygge sprukene skinnseter? De blir sånn dersom man ikke behandler dem. Må behandles hv:dribble:er 6 mnd-.

 

 

Anlegg bestillt

cda-9847r.jpg

http://www.alpine-europe.com/content/engli...MA-RECEIVER.htm

 

pluss brakett, ledning og interface. kom på 3,2k

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Haha, hengerfeste ja.. brukte henger nå i høstferien.. Koselig den bimbodildoen der ja :dribble:.

 

Jeg kjører i byen på morningen og ettermiddag hver dag og ser på hengerfeste som en "sikkerhetsanordning". Er fort hjort at noen kjører i deg når dem parkerer, bråbremser etc etc.. Snakker om Oslo her, ser at du er fra bodø;) Ikke helt det samma der oppe.. :dontgetit:

 

Motoren har ikke så mye som et støvkorn på seg, den er så søt :love:.

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Aner ikke jeg :p

 

Uff, klarte å smelle det ene hjulet inni en fortauskant i dag, det sa bang, og det ble en skramme på felgen og når bilen går rett fram så står rattet litt mot høyre.. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? bilen er helt fin og det er ikek noe galt annet enn at rattet står litt mot høyre... :blush:..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...