Jump to content
Sign in to follow this  
abene

Pass opp for falsk Google-side

Recommended Posts

bleh blah blø...

Hvor mange kan det være som fortsatt går på sånne ting? Det har etterhvert vært så mange slike eposter at de fleste som hadde falt for den burde ha blitt smittet og lært leksen allerede..

På den annen side blir det født en ny idiot hvert minutt, og det finnes folk som pisser på strømgjerde mer enn en gang... (selv om jeg innbilder meg at de kanskje ikke leser hw.no?)

Det er alltid noen som skal utnytte andres suksess :mad:

6535809[/snapback]

Jupps

Fines vell alltid en kopi....

Du har jo rene kopier av klær også... med mye dårligere kvalitet!

Eller snop og brus blir jo også kopiert... men det smaker aldri det samme vettu...

Edited by VikinGz

Jaha... så overraskende.. not.. (som det heter).. :)

Det er en grunn til at jeg til stadighet innprenter familiens medlemmer at alt som heter ....bar (og annet "kjekt") ikke skal installeres på noen PC'er.

(og jeg avinstallerer det jeg kommer over ved inspeksjon).. ;)

Ja herre at det er mulig. Blir så oppgitt over disse fjortissene som sitter å storkoser seg av å sende ut trojans. Måtte refse dama skikkelig her om dagen også. Hu satt a lastet ned alle Free Smileys hu kom over og det fins ikke en av de filene som faktisk innholder smileys for å si det sånn.

Synd hvordan det har blitt en "rett" å ha pc, men ingen rett til å vett til å bruke den.

Slutt på de gode gamle dagene da folk mer eller mindre viste hva de drev med, evt klarte å rydde etter seg om de dreit seg ut.