kenny64 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Noen her som har en guide eller vet noe om hvordan du kommuniserer med motsatt faction ? Hadde vært jævla kult å kunne et par ord Har sett mange Alliance som har sagt diverse ting, Jeg er horde. Endret 22. juli 2006 av kenny64
Pug Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Lag en alt og /tell? 6535465[/snapback] Er ikke alle som spiller på en PvE server vettu. Jeg var en gang innom en side med masse info om ting du kunne si som vistes som forståelige ord/setninger på motsatt faction, men husker ikke hvilken side...
ReXeL Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hvis du er priest så kan du ta mind control så skrive i \e.. en priest som gjorde det på meg + bufffa meg med stamina of spirit
Islanbadsj Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 En gang jeg skulle buffe en shammy så trodde han jeg brukte mind blast og angrep.
Laughing Madcap Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Du kan aldrig kommunisere med motsatt faction spesielt, samtaler eller noe blir veldig vanskelig. Har sett en del guider der man skrive noe for at den andre faksjonen skal se "LOL" " I PWN U" osv.
neoman Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 når vi snakker om komunikasjon mellom horde og ally .. kanskje det kommer noe nsoner som horde og ally kan jobbe sammen som de ksulle vere fra samme faksjon gruppe sammen osv. og komunisere og ikke ha mulig het til og drepe hverandre det kunne vert kjempe moro så kunne man blitt kjent med den anre halv delen av de serveren og jeg prøvde og snakke med en fra motsatt funksjon da han var 20 lvler høyere at ha sa jeg skjønte var kil kill.. og plutselig drepte han meg
Killerquo Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 når vi snakker om komunikasjon mellom horde og ally .. kanskje det kommer noe nsoner som horde og ally kan jobbe sammen som de ksulle vere fra samme faksjon gruppe sammen osv. og komunisere og ikke ha mulig het til og drepe hverandre det kunne vert kjempe moro så kunne man blitt kjent med den anre halv delen av de serveren og jeg prøvde og snakke med en fra motsatt funksjon da han var 20 lvler høyere at ha sa jeg skjønte var kil kill.. og plutselig drepte han meg 6539133[/snapback] Blir det ikke sånn at Horde/Alliance skal kunne samarbeide i BG i Caverns of Time når BC kommer? Battle of Mt. Hyjal ++
Islanbadsj Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Men hva trenger de fra hverandre? Alliance får jo shammy og horde får pala?
random_wannabe Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Kan godt hende det blir endra på igjen ettersom responsen på WoW-Europe var veldig negativ
Glasgrekar Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Kommunisere med den andre rasen allianse/horde? Hva er vitsen eller hvorfor? Drep eller bli drept!
Islanbadsj Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Innbiller meg at jeg har ungått å bli ganket ett på ganger ved hjelp av å skrive noen merklige greie som for horde blir "Me love u"
Loeve Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Alle barske menn har to accounts - en for hver faction på serveren. Så kan man hyle til de som ganker deg, og true med store, sterke venner. Jeg har ikke det, men jeg har ganket et par som tydeligvis har det.
mb_zzz Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 synes det er litt greit å ha komunikasjon med alliansen!
Akira Kurosawa Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Ga mailadressen min til en horde en gang BG+MC=New friends
Arinomi Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Noen som vet hva som skjer om man prøver å skrive noe i /e? Altså, til den andre faksjonen? Endret 23. juli 2006 av Arinomi
Adversary Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Noen som vet hva som skjer om man prøver å skrive noe i /e?Altså, til den andre faksjonen? 6545143[/snapback] "[playername] Makes a strange gesture."
Grabby Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Alle barske menn har to accounts - en for hver faction på serveren. Så kan man hyle til de som ganker deg, og true med store, sterke venner. Jeg har ikke det, men jeg har ganket et par som tydeligvis har det. 6540605[/snapback] Ja kult når jeg dreper hordes i felwood, så får jeg whisper fra en venn av dem de har ringt opp eller lignende
Wheeljack Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Kanskje like greit at det ikke går an. Drittslenginga hadde mest sannsynlig nådd uante høyder, da veldig mange simpelthen ikke tåler et nederlag, det være seg om det har vært en "fair" 1 vs 1 fight eller en gank av dimensjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå