Gå til innhold

Skjermkort for 24" - bedre DVD?


Cubus

Anbefalte innlegg

Klar for å bytte ut 7300 LE-kortet jeg har på Dell 9150 (NO comments! :-))

Har en Dell 2405 skjerm (24 tommer) - vil det bli noe bedre å se film på denne skjermen for pr idag er det ikke særlig imponerende...

Skal også spille og ønsker et Nvidia-kort...dessuten klarer Dell PC de råeste kortene? Nok power? (PCIexpress..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

njaaa, har en dell-pc. strømforsyningen er ikke særlig imponerendes. da jeg oppgraderte skjermkortet viste det seg at det var for resurskrevende slik at jeg fikk blåskjerm i spill og sånt. fra før av sto det i et radeon x300

 

tror ikke jeg hadde kjøpt noe kraftigere enn et 7600GT kort, men det er nå enkelt å sjekke opp i hvor mye du har å gå på. se i manualen.

Lenke til kommentar

7300LE skal vel klare å dra filmer bra? :p

 

Ikke vet jeg men..

Hvor mange watt er størmforsyningen på? 400+ bør vel holde etter min mening!

 

Et kort:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320621

 

Det der sikler jeg litt på selv :p

 

EDIT: Så ikke BrickTop sitt innlegg før etter jeg hadde postet denne..

Om det han sier er rett, bør du sikkert oppgradere strømforsyning!

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Du har ikke sagt noe om at du spiller, så hvis det er tilfellet hadde jeg ikke gått for noe over 7600GT var jeg i dine sko. Spiller du og er litt kresen på grafikk hadde jeg gått for 7900GT eller noe over (skjønt 7600GT funker utmerket til spill også) og sett hvordan det gikk, eventuelt investert i en bedre PSU hvis det går til he***t*.

 

om filmopplevelsen blir bedre har jeg ingen peiling på. vil tro det er mye det samme om det er 7300GS eller 7900GTX men det trenger absolutt ikke være riktig...jeg overlater til andre å bekrefte eller avkrefte det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...