Gå til innhold

nytt Singelplayer spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hellois folkens, jeg skal flytte bort på skole til høsten, med meg pakker jeg en rimelig god bæbar pc, haken er at jeg ikke har Internett, så jeg ser etter et spill som kan vare lenge.

jeg er mest på jakt etter et rollespill eller strategi spill, noen gode forslag?

Endret av Grimrevenger
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gothic 2 eller TES IV: Oblivion er to gode rollespill du burde prøve. Oblivion er riktignok et av de spillene som krever mest av alle spill ute på markedet for tiden, og personlig synes jeg Gothic 2 er mye bedre (dog gamlere, og dermed teknisk dårligere).

Av strategispill du kan få mange hundre varierte timer utifra, burde Rome: Total War være det definitivt beste alternativet for deg. Først og fremst er spillet genialt. Det er så mange muligheter, og det er ikke slik som WarCraft 3 slik at man bekjemper en fiende i et map, så går videre til det neste. Det foregår i en svær verden hvor du selv kan velge hvem du vil være venn eller fiende med, og hva du vil gjøre.

Skrevet

Den Lengste Reisen er så absolutt å anbefale, det er ett stort spill du vil bruke en del timer på. Har selv rundet det to ganger, og synes det er det beste eventyrspillet til dags dato.

PS: Prøv å få tak i versjonen med norsk tale, den er digg <3

Skrevet

Rollespill/Strategi

Heroes of Might and Magic III eller Heroes of Might and Magic V. Kun prøvd III og det er KONGE. V har også fått gode anmeldelser så må skaffe meg det også ;)

Strategi

Ellers har du Age of Empires II Age of Kings, et av de beste strategispillene som er laget.

Oppfølgeren Age of Empires III Age of Discovery har deilig grafikk, men mangler litt på spillbarheten til II, men fortsatt et godt spill.

Skrevet

Ground control 2 er dritfett, samtidig som det koster deg en flau femtilapp pluss noen tiere i billigkassa.

(selv om det er billig har det utrolig fet grafikk, selv etter dagens standarder.)

Skrevet
GTA San Andreas er også et genialt spill som holder til mange timers underholdning.

6599171[/snapback]

Mhm GTA San Andreas er genialt! runda det idag :D:thumbup:

Skrevet
Den Lengste Reisen er så absolutt å anbefale, det er ett stort spill du vil bruke en del timer på. Har selv rundet det to ganger, og synes det er det beste eventyrspillet til dags dato.

PS: Prøv å få tak i versjonen med norsk tale, den er digg <3

6536085[/snapback]

Den går jeg god for;) Hvis du klarer å få tak i DLR og DLR: Drømmefall så har du mye underholdning i vente:) Du bør også sjekke ut Fahrenheit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...