Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble jo sagt at de skulle ta seg et år borte fra radio eller noe i den dur. Jeg tror nok de har noen planer for TV-program. Det jeg håper i hvert fall. Sånn har det alltid vært på P3. Når et program når toppen blir det lagt ned. XL, Karate, Irma 1000, Are og Odin, Tazte Priv ble alle lagt ned på topp. Shame shame shame.

 

:cry:

 

Edit: Satt akkurat og hørte på podcast på 29. september 2006. Steinar fortalte om at kanalsjefen ga ham fingern i kantina og Steinar sier: "...han har vel makt til å ta programmet av lufta om han vil, så jeg klappa han på skuldra og gikk og spiste mitt rekesmørbrød i ro og mak."

 

Uff da... :roll:

Endret av Albino
Lenke til kommentar

Det er veldig synd, og ganske overraskende synes jeg. Det har nok bare blitt mer og mer populært med tiden, det at en enkelt person kan ta en avgjørelse om å avslutte programmet blir litt feil å si synes jeg. De må da for eksempel kunne se statistikk på hvor mange som laster ned fra podkast på nrk.no, eller hører nettradio. Men jeg er veldig enig i at det er en dårlig avgjørelse å avslutte dette. Om ikke det er det gutta selv ønsker naturligvis. Heldigvis har jeg masse podcast samlet opp.

Lenke til kommentar
Sånn har det alltid vært på P3. Når et program når toppen blir det lagt ned. XL, Karate, Irma 1000, Are og Odin, Tazte Priv ble alle lagt ned på topp. Shame shame shame.

7427411[/snapback]

 

Det er da ikke shame i det hele tatt etter min mening.

Hadde det vært bedre om programmene kjørte på i årevis til alle ble lei, istedenfor å gi seg på toppen som legender?

 

Jeg mener det er bra at RR gir seg, det er et kjempebra program, men det er bedre å gi seg på toppen for eventuelt å komme sterkere tilbake senere.

Lenke til kommentar
Det er veldig synd, og ganske overraskende synes jeg. Det har nok bare blitt mer og mer populært med tiden, det at en enkelt person kan ta en avgjørelse om å avslutte programmet blir litt feil å si synes jeg.

7440391[/snapback]

Det er nok ikke en mann som har tatt avgjørelsen om at nå er det slutt kun etter ett år, så populære som RR er blitt. Det som ble referert til 29 sept. har jeg mine tvil om at det er dette som ligger under for avgjørelsen.

 

Sånn har det alltid vært på P3. Når et program når toppen blir det lagt ned. XL, Karate, Irma 1000, Are og Odin, Tazte Priv ble alle lagt ned på topp. Shame shame shame.

7427411[/snapback]

 

Det er da ikke shame i det hele tatt etter min mening.

Hadde det vært bedre om programmene kjørte på i årevis til alle ble lei, istedenfor å gi seg på toppen som legender?

 

Jeg mener det er bra at RR gir seg, det er et kjempebra program, men det er bedre å gi seg på toppen for eventuelt å komme sterkere tilbake senere.

7441957[/snapback]

Jeg tviler sterkt på at de gir seg nå fordi de har nådd toppen. De kunne holdt på i mange år til og fortsatt ligget i det øverste sjiktet. Se bare på de andre programmene som er listet opp her, de var på "toppen" år etter år, og da de ble tatt av var tiden inne for det. (Mulig de kunne holdt samme koken litt til, men men...)

 

RR-gutta har nok et annen prosjekt på gang, og hvis de ikke gror fast på tv-skjermen tipper jeg vi får høre dem på radioen igjen.

 

Dessuten var Tazte Priv kun et lite prosjekt den ene høsten lørdags ettermiddag/kveld helt fra starten av.

Endret av Eivind87
Lenke til kommentar
Sånn har det alltid vært på P3. Når et program når toppen blir det lagt ned. XL, Karate, Irma 1000, Are og Odin, Tazte Priv ble alle lagt ned på topp. Shame shame shame.

7427411[/snapback]

 

Det er da ikke shame i det hele tatt etter min mening.

Hadde det vært bedre om programmene kjørte på i årevis til alle ble lei, istedenfor å gi seg på toppen som legender?

 

Jeg mener det er bra at RR gir seg, det er et kjempebra program, men det er bedre å gi seg på toppen for eventuelt å komme sterkere tilbake senere.

7441957[/snapback]

Hvorfor legger ikke NRK ned "Nytt på Nytt" og "Først og sist" snart da. De har jo nådd toppen. "Først og sist" er jo til og med på vei ned. Jeg elsker fortsatt "Nytt på nytt", jeg, selv om det har holdt på i mange mange år.

Lenke til kommentar

Hører på p3 fra morgen til kveld, synes alle programmene er underholdene, Birger Westmo går meg litt på nervene, men radioresepsjonen er absolutt topp, burde hatt 2 timer. Egentlig bare glad at Marius Strand pakka sekken og gikk, for han var drit :no: , i mangel av ett bedre ord. Olsenbanden er bra når are sende olsen har d, men han andre

virker som en bortskjemt pøkk uten brodd :thumbdown:

Endret av laelli
Lenke til kommentar

Trist dette. Og jeg er ikke overbevist om at en TV-serie vil bli en suksess. Må si at singelklubben og fremtiden kommer bakfra ikke akkurat var klassikere.

 

Men man vet jo aldri. Kanskje Steinar kan komme tilbake med noe genialt som da han og Håvard Lilleheie hadde sine sekvenser i U på NRK på slutten av 90-tallet.

Lenke til kommentar

Huff, jeg kommer til å savne dette programmet. Det var først for en måneds tid siden at jeg begynte å høre på radio, og RR ble raskt favoritten.

 

Edit: Prøver å finne programmet som gikk 28.06.2006, men det var ikke så enkelt...

Jeg fant denne http://www.voiceindigo.com/ht/episode.do?eid=583611 men det er noe rot med hastigheten. Og jeg vet uansett ikke om det er mulig å "rippe" lydsporet derfra. Er det noen som tilfeldigvis har dette programmet? Det er mer spesifikt segmentet om måkefabrikken jeg er ute etter.

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje alle filene ligger på NRKs server. Bytt ut filnavnet på denne adressen med filnavnet på den du har hvis du vil dele en spesiell sending.

 

http://podkast.nrk.no/filer/radioresepsjon...8-0232_1764.mp3

 

Bjartes ondartede bollemus ....

 

 

Trude Sagen ringer i denne sendingen :thumbup:

http://podkast.nrk.no/filer/radioresepsjon...5-0319_3567.mp3

Endret av kjerts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...