Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Tror nesten jeg må få med meg dette radioprogrammet. Kan man stream live P3?  Jeg har ikke no radio :S

 

EDIT: LEiF vAS HER

6587930[/snapback]

Streaming-oversikt

Podcastoversikt

 

 

Jeg blir så flau på vegne av de som legger igjen beskjeder på svareren deres. Hvor mange fulle 18-19åringer finnes det egentlig ute på Randaberg?

 

Morsomt program til tider, men ganske intern humor.

Fredag og one-liners er jo best.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er det noen som kan fortelle meg hvilke dager og tidspunkt det faste innslaget om faren til Bjarte bruker å komme? Det er ikke bokmerker i programmene på nettradio så jeg har vanskelig for å finne tilbake.

 

* Faren til Bjarte ringer jevnlig til Bjarte for å fortelle om sjukdommer sønnen har, eller for å fortelle at moren er død. Dette for å bevise at han har humor.

 

Hysterisk artig.

Lenke til kommentar
Må vite NÅR faren til Bjarte bruker å ringe...orker ikke høre gjennom en times sending, på forhånd takk :)

7146484[/snapback]

Slenger meg på den, jeg vil høre faren til bjarte :p

7147379[/snapback]

 

http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss

 

Bjartes far ringer ikke til fast dag eller tidspunkt. Spol gjennom podkasten, eller lytt gjennom sendingen som vanlig.

 

Akkurat de innslagene synes jeg er ganske tørre, men smaken er som baken. Tjukkasarane er også ganske forutsigbart og slitsomt.

 

One-liner-spalten er ukens høydepunkt :thumbup:

 

Telefonsvareren er jo fantastisk pinlig. Vestlandet er en utømmelig kilde pubertale fylliker.

Lenke til kommentar

6. juni? Vi må vel klare å finne noe nyere. Det ligger vel ikke ute så gamle sendinger...

 

Synes å huske noe om at han ringte for å fortelle at Bjarte gikk seg vill i skogen, var borte i tre år og ble oppdratt av ugler. Dette var noen uker siden. Selvfølgelig var moren død også :D

 

Under podcast hos NRK står det "Hør enkeltstående sketsjer fra P3-programmet med Tore og Steinar Sagen og Bjarte Tjøstheim.

Ny podkast alle hverdager." Men det er kun hele program som er lagt ut, ikke enkeltstående sketsjer.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar
6. juni? Vi må vel klare å finne noe nyere. Det ligger vel ikke ute så gamle sendinger...

 

Synes å huske noe om at han ringte for å fortelle at Bjarte gikk seg vill i skogen, var borte i tre år og ble oppdratt av ugler. Dette var noen uker siden. Selvfølgelig var moren død også  :D

 

 

Siste gang med "far ringer" var vel 17.10. (eller, det var hvertfall et innslag med det da, og jeg tror det var det siste). Hvis den ikke er tilgjengelig på sidene deres lenger så kan jeg sikkert legge den opp en plass. I det hele tatt synes jeg alle innringerne (søstra ri, far og Peter Childcock) er noe av det beste med hele programmet, mens jeg har mindre sans for Tjukkasarane og telefonsvareren. Jeg stopper meg der jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...