Gå til innhold

Lagger naar jeg spiller 1.6


Anbefalte innlegg

Hei. :)

Har et problem naar jeg spiller cs 1.6.

jeg faar en lagg som varer i noen sekunder. Alt stopper. lyd og bilde fryser i noen faa sekunder, og så er det bra igjen.

Laggen oppstår hele tiden, ikke bare en gang.

Har en eldre pc ved siden av meg og den funker helt fint. ( Så tviler på at det er nettet som sviker)

 

Har dual core cpu. - Og ja. Har lest guiden til breiker med å angi affinitet, men jeg lagger fortsatt. :ohmy:

Er litt waste å kjøpe en ny pc til 15 k. vis jeg ikke kan spille paa den :cry:

 

Takker for !HJELP! :yes:

Endret av chris10an
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har du sjekket at skjermkortet ikke overheater> altså blir for varmt. Eventuelt ta av kabinettet og sjekk. Nå i disse dager er det et veldig stort problem for gaminga.

Hvis det er for varmt, bare sett en vifte rett på skjermkortet(etter å ha tatt av kabinettet seff).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Jeg spiller ikke på trådløst, så dermed skal det ikke lagge, punktum. Jeg skrev "FASTLINJE", som er det motsatte av "trådløst". Så vennligst, ikke svar om du ikke har peiling/ikke gidder å lese.

7361280[/snapback]

Ehh, var faktisk ikke du som starten denne tråden. Skal vi ikke få lov til å svare trådstarter, fordi du har noen andre problemer? Tenk deg om før du begynner å kjefte på andre...

Lenke til kommentar
Jeg spiller ikke på trådløst, så dermed skal det ikke lagge, punktum. Jeg skrev "FASTLINJE", som er det motsatte av "trådløst". Så vennligst, ikke svar om du ikke har peiling/ikke gidder å lese.

7361280[/snapback]

Ehh, var faktisk ikke du som starten denne tråden. Skal vi ikke få lov til å svare trådstarter, fordi du har noen andre problemer? Tenk deg om før du begynner å kjefte på andre...

7404703[/snapback]

det var chris10an som startet tråden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...