Gå til innhold

HW-Lan 06: Praktisk med sparkesykkel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det hvertfall på TG, mange unger som sparka rundt! Faen meg noen sparkesykler det var neon på, hvor harry er ikke det? :p

Skrevet

Ja, alstå. Vi som er i crewet var jo på omvisning på Hagrar4 for ikke så lenge siden, og inne i hangaren er det et 10000m2 stort kunstgress teppe. Hvis en sparkesykkel tilfeldigvis ødelegger dette teppe, så er det HW-LAN som må betale erstatning. Jeg vet ikke om Teppe tåler dette 100% eller om det kan bli ødelagt, men isåfall, kan det bli dyrt hvis 2000 personer skal ha med sparkesykkel.

Skrevet
Ja, alstå. Vi som er i crewet var jo på omvisning på Hagrar4 for ikke så lenge siden, og inne i hangaren er det et 10000m2 stort kunstgress teppe. Hvis en sparkesykkel tilfeldigvis ødelegger dette teppe, så er det HW-LAN som må betale erstatning. Jeg vet ikke om Teppe tåler dette 100% eller om det kan bli ødelagt, men isåfall, kan det bli dyrt hvis 2000 personer skal ha med sparkesykkel.

6547903[/snapback]

De kjører jo rundt med bil (golfbil) der jo! så selvfølgelig tåler det en sparkesykkel :p

Er vel værre det med at det er tungt å sparke rundt på gresset der tror jeg :p

Skrevet

6547903[/snapback]

De kjører jo rundt med bil (golfbil) der jo! så selvfølgelig tåler det en sparkesykkel :p

Er vel værre det med at det er tungt å sparke rundt på gresset der tror jeg :p

6549252[/snapback]

Golfbilene er forbeholdt visse personer. :p

Skrevet

6549321[/snapback]

Utfordrer du meg til race?

Neida.. Tengte bare at siden de kjører rundt på "gresset" der, tåler det sikkert sparkesykler :p

Skrevet

6549321[/snapback]

Utfordrer du meg til race?

Neida.. Tengte bare at siden de kjører rundt på "gresset" der, tåler det sikkert sparkesykler :p

6549516[/snapback]

Nei. Vi har monopol på kjøring. Vi jobber i flere måneder for at de skal få kose seg på LAN. Da kan vi få farte rundt.

Skrevet
Golfbilen har litt større/bredere dekk enn en sparkesykkel, så den skjærer ikke ned i teppet.

6549915[/snapback]

Mye bredere dekk. Og de er av gummi.

Sparkesykkelhjul er av hard gummi/plast.

Skrevet
Golfbilen har litt større/bredere dekk enn en sparkesykkel, så den skjærer ikke ned i teppet.

6549915[/snapback]

6549947[/snapback]

nemmelig. Det skjærer lettere ned i teppet.

Skrevet

6549915[/snapback]

6549947[/snapback]

Det er jo sant, men tror fortsatt ikke det blir noe problem, så lenge ingen tar med rakett-drevne sparkesykler..

Men hvem vet... kansje noen har det :p

Skrevet

Nei, man absolutt ikke behov for noe som helst form for transportmiddel bortsatt fra kanskje en tralle til å frakte utstyret ditt ut og inn fra hallen. Om du er lat nok til å ikke kunne spasere rundt i hallen men må sparke rundt på århundrets teiteste oppfinnelse synes jeg du bør investere billettpengene på et helsestudioklipperkort og komme deg i hvertfall litt bedre form.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...