Gå til innhold

Endelig Exalted med Stormpike!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå som tråden er oppe alt kunne jeg kanskje spørre åsen jeg får rask reputation med dem jeg vil ha the unstopable force .. warrior sliter i altrac valley.

Skrevet

Det de fleste gjør er jo å lage en raidgroup når man joiner AV. Ettersom du får +1 rep per kill. Hvis du er i en raidgroup vil du da få +1 rep per kill av alle som er i det samme raidet. Og du får 125 (? Lengesiden jeg spilte AV :<) for å drepe motstanderens buffer

Skrevet

Du må skaffe en venn som liker AV / Går etter exalted i AV og er healer som du kan raide med der.. :wee:

Når jeg tar meg en tur til AV så har jeg som regel fått med en mage, warrior og priest/druid. Warrioren løper bort inn i rangen til hordsa først, så spam healer priesten. Jeg beskytter priesten og dotter alle samt nuker av og til.

Magen gjør aoe.

Mye loot, mye hk og rep :p

Men er ingen annen vei enn å bare kjøre AV hele tiden for å bli exalted.

Skrevet (endret)

takker har ett par som vil heale meg får vel nesten søke pvp guild :) av er så imba vanskelig for warrior løpe inn whirlwind dø men alt kan forandre seg med healer :) ca hvor mye av ville du anslå att jeg må spille for og bli exalted vis jeg spiller med ett medium skills nivå.

Endret av neoman
Skrevet

det er en del 6-12 nå i ferien.

tipper jeg kan greie minst 5 på av vis jeg vil.

blir nok mindre nå etter ferien skole tar tid :(

men aldri mindre en 4 timer . aldri mindre en 12 i helgene.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Gratulerer med exalted;)

Skrevet
takker har ett par som vil heale meg får vel nesten søke pvp guild :) av er så imba vanskelig for warrior løpe inn whirlwind dø men alt kan forandre seg med healer :) ca hvor mye av ville du anslå att jeg må spille for og bli exalted vis jeg spiller med ett medium skills nivå.

6517434[/snapback]

En venn av meg Spilte bare AV i en uke og gikk fra friendly til exhalted..

Skrevet (endret)

Som mage er det ikke vanskelig å få rep i AV. Spilte på en kompis sin mage og fikk rundt 8k rep på en halv dag. Gikk fra 0 på Revered til nesten halvveis exalted.

Hva er forresten den raskeste AV runden dere har spillt? Den raskeste jeg har vært med på var 22 minutt og jeg var med fra starten (vi vant :p)

Endret av phoen|x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...