Gå til innhold

Hva foretrekker du? Brus, vann eller Farris?


Zappza

Hvilken drikke foretrekker du?  

188 stemmer

  1. 1. Hvilken drikke foretrekker du?

    • Vann
      59
    • Brus
      63
    • Farris
      20
    • Øl
      21
    • Energidrikk
      7
    • Saft
      4
    • Kaffe
      6
    • Juice
      3
    • Melk
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Toppur med lime er og blir den beste leskedrikken. Siden dere sannsynligvisikke vet hva Toppur er så kan jeg like godt si dere det:

Det en serie, tilsvarende Farris-serien, som jeg kom over på min ferie på island i år. Nydelig godt vann med verken for mye kullsyre eller for mye salt.

Lenke til kommentar
Farris er Satans vann sier jeg, og Farris Pluss er VERRE! Makan til skvip skal man lete lenge etter. Farris Pluss mango smaker så ille at jeg spytta ut halve flasken, og angret på at jeg ikke bare helte det ut (utrolig hva man tar seg til når man er tørst. Det var eneste gangen jeg prøvde det).

Nei, det er brus som er greia!

6585853[/snapback]

Farris Bris Naturell er godt. Hva Farris Pluss smaker skal jeg ikke si noe om, har aldri drukket det men det høres ikke godt ut.
Lenke til kommentar
Farris er Satans vann sier jeg, og Farris Pluss er VERRE! Makan til skvip skal man lete lenge etter. Farris Pluss mango smaker så ille at jeg spytta ut halve flasken, og angret på at jeg ikke bare helte det ut (utrolig hva man tar seg til når man er tørst. Det var eneste gangen jeg prøvde det).

Nei, det er brus som er greia!

6585853[/snapback]

Farris Pluss er det eneste jeg drikker omtrent, utenom vann til middag og melk til brød. Så jeg må si meg dypt uenig med deg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...