Gå til innhold

kommentarer til "Oppussing av HP brio kabinett"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan bli bra dette, stå på =)

Ikke hver dag man ser en jente som lager worklog i denne delen av foumet, hehe.

6515497[/snapback]

Word! Kult å se det til en forandring :)

Skrevet (endret)

Ser ut som resultatet blir riktig så bra!

Ble inspirert til å sette igang selv! Får se hva jeg har av gamler kabinetter i garasjen.

Endret av skumlerud
Skrevet

Dæsken, det såg fint ut. :)

Trur jammen jeg skal fikse opp serveren min. :wee: Skal spesialdesigne hele skjermen hvertfall, og gjøre litt med kabinettet. :)

Hvor mye penger har du brukt til nå da?

Skrevet

Det jeg har bestilt fra microplex kom på 512 kr.. det var med frakt.. De tannhjulene f.eks er noe jeg fant i låven/verkstedet.. finner mye rart jeg kan bruke

Skrevet (endret)

waau! Når begynte du å bli interessert i modding? :D Er det noe broren din har "smittet" over på deg? :p Det kabinettet ditt ser skikkeli fett ut :thumbup: du kan sakene dine ;) Søt er du med mopedhjelm oxo ^^

Endret av Krykkemaster
Skrevet
waau! Når begynte du å bli interessert i modding? :D Er det noe broren din har "smittet" over på deg? :p Det kabinettet ditt ser skikkeli fett ut  :thumbup:  du kan sakene dine ;) Søt er du med mopedhjelm oxo ^^

7072604[/snapback]

søt er hun ikke bare med mopedhjelm... har du sett "bildene" :p ...

hvis ikke?? synd for deg :!:

Skrevet
waau! Når begynte du å bli interessert i modding? :D Er det noe broren din har "smittet" over på deg? :p Det kabinettet ditt ser skikkeli fett ut  :thumbup:  du kan sakene dine ;) Søt er du med mopedhjelm oxo ^^

7072604[/snapback]

Hehe, hvem er du?? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...