Gå til innhold

Sim kort virker ikke i SE k800i


Anbefalte innlegg

Jeg har bare hatt en mobil i mitt liv og den har jeg hatt lenge. Men har nettopp fått meg en ny SE k800i. Telefonen den kjøpte jeg på Mobilland med 12 måneders operatør lås til netcom. Da jeg bestilte ba jeg om en nummer portering, noe som jeg antar ble utført i og med at leverings tiden var over 1 uke.

Men problemet er at da jeg setter inn mitt gamle sim-kort med telenor ring-kontant i min nye K800i kommer det bare opp en feil melding der det står feil sim kort. Det jeg lurer på da er om jeg trenger en nytt sim kort i fra netcom?

Og siden mobilland har utført nummerportering kommer mitt gamle nummer på hvilket som helst netcom sim kort? Eller et spesifikt sim kort som mobilland skulle ha sendt meg? Er ikke så veldig inne i dette med sim kort siden jeg bare har hatt 1 mobil, men håper noen tar seg til til å svare på problemen mine

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil helt sikkert komme et nytt sim-kort i posten om ikke så lenge. Netcom kommer til å sende deg dette og da kommer nummeret ditt til å være på dette nye kortet.

 

Du skal ha fått en dato når du kjøpte telefonen og abbonementet, om når det nye netcomabbonementet trer i kraft. Da skal du også ha mottatt nytt sim-kort innen denne tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...