Gå til innhold

TES: Hva er den beste itemen du har funnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
ok

fikk gray fox masken nå netopp men må lese litt på hvordan jeg skal bruke den. :p hehe...

og har funnet en ting som virkelig suger når det gjelder eshuelon of chorrol. for å få det så må man jo levere et item til dronninga istedenfor fathis ules. men da kan man ikke bruke fathis ules som har 1500 gold til fence. da må man bruke orrin som bare har 1200 :(

6569615[/snapback]

Det er verdt det da. Penger får du nokk av i høyere level.

Husker jeg riktig, må man gjøre noen av questene for Jermaine brødrene i Chorrol for å få escutcheonen.

6570118[/snapback]

Quest spoiler!

Faren til Jermaine-brødrene har stjålet en viktig artifact som en Dark Elf (er det denne Fathis Ules?) har lyst på, så man går inni en hule og dreper noen ogres og finner et sverd som veier ikkeno' og tar det til countessen, og får escutcheon, som har 20% Reflect Damage og noe annet og den ødelegges ALDRI! jeg kan gå rundt til absolutt hele inventoryen min av armor er smadra til biter og finner ut at EoC (Escutcheon of Chorrol) er på 95 i goodness. Deilig, deilig! Og den passer veldig godt med Ebony armor, men den er ikke helt lik, ettersom at den har et eiketre (The Great Oak of Chorrol) på seg, men samme farge. Ahh, den er nesten like god som lommetennis. Har noen feather 200 pts. ringer og Gray Fox Mask eller Gray Cowl of Nocturnal. (som er like oppi der på fete items) Og en del enchanta Daedric armor som gjør god nytte for seg, men ingenting som Escutcheon og Gray Cowl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

fant ebony claymore og ebony longsword i dag :D stor forskjell i fra elven longsword til ebony longsword azz.

begynner å bli bra loot i huler også nå som jer er level 19 :D... fint 10k-15k-20k på hver hule + at jeg som regel finner noe armor/våpen som jeg tar for meg selv.

Endret av oddis89
Skrevet
fant ebony claymore og ebony longsword i dag :D stor forskjell i fra elven longsword til ebony longsword azz.

begynner å bli bra loot i huler også nå som jer er level 19 :D... fint 10k-15k-20k på hver hule + at jeg som regel finner noe armor/våpen som jeg tar for meg selv.

6581114[/snapback]

Vent til lvl 23, da du begynner å finne enchanted Daedric overalt. Make money, money.

Skrevet
Vil anbefale alle å stikke innom Fort Wooden Hand. Hver gang jeg looter fortet, får jeg fort opp i 20 K.

6585187[/snapback]

Location? Høres digg ut, ikke at jeg har pengemangel da... :ermm:

Skrevet

Men du bør helst være over level 18. Jeg har lett tjent 400 K, og jeg eier fire hus.

Location.. ehm.. dra over den lange brua som leder bort fra stallen ved Imperial City. Fortsett inn i skogen, men dra sørover. :p

Skrevet
Men du bør helst være over level 18. Jeg har lett tjent 400 K, og jeg eier fire hus.

Location.. ehm.. dra over den lange brua som leder bort fra stallen ved Imperial City. Fortsett inn i skogen, men dra sørover. :p

6585385[/snapback]

Ååååja! Der!

:tease:

Jeg er level 26. Greit nok...

Skrevet
Det er greit nok ja. NPC'en innerst i hulen, Warlorden, har alltid på seg noe enchanta.

6585520[/snapback]

Fett, hvor ofte fylles huler med folk igjen? Har ikke raida så mye, quester tar så mye tid. Jæ'kke redd assa! Seriøst...

• 4 uker senere...
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet (endret)

De beste tingene mine er vel Escutcheon of Chorrol og Umbra.

Escutcheon er jo bra, men jeg synes det kutter ned speeden en del...

Det er veldig morsomt å se fiendene dø av å angripe meg! :!:

Og det ser jo bra ut også.. :cool:

Umbra er jo selvfølgelig bra, spesielt for de med lite skill i Mysticism, og har noen tomme Soul Gems i sekken, men det er ikke så veldig overlegent...

Har et enchanta Elven Long Sword, og det kan nesten måle seg Umbraen.

Det er min mening i hvert fall! :)

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Skaffa meg skeleton key i morges :)

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet (endret)

Angående Escutcheon of Chorrol

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Leser du her

ser du at hvis du får det i lvl 15-19, er det bare 25% reflect damage.

Jeg fikk det i denne levelen, og mitt har 35%! Er i lvl 22 nå.

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Skrevet
Angående Escutcheon of Chorrol

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Leser du her

ser du at hvis du får det i lvl 15-19, er det bare 25% reflect damage.

Jeg fikk det i denne levelen, og mitt har 35%! Er i lvl 22 nå.

6757630[/snapback]

Off topic: Synes det er så sykt dumt at items "tilpasser" seg etter din lvl. En stor del av morroa ved å få bedre items forsvinner :S

Skrevet
Off topic: Synes det er så sykt dumt at items "tilpasser" seg etter din lvl. En stor del av morroa ved å få bedre items forsvinner :S

6759467[/snapback]

Tingen var at de ville unngå slik det var i Morrowind, at du kunne gå rett til enkelte steder og få über-items på lvl 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...