Gå til innhold

TES: Hva er den beste itemen du har funnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har funnet et par gode items som deadric helmet med nighteye, deadric boots med 200 feather, umbra, en ring med 10 i acrobatics, light armor, security, sneak og marksman + noen flere ting

EDIT: I Oblivion

Endret av oblivion_-__
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eneste tingen jeg kan si at jeg ble virkelig glad over å få i Oblivion var "Escutcheon of Chorrol"

Og noen ringer til 22000

Endret av mr. Bjerre
Skrevet

ringer til 22k :D det er nice. synd man ikke får solgt dem for mer en 2200.

noen som har link til mod som endrer dette? vet jeg har høt om det noe sted...

Skrevet (endret)

Finnes en del mods. Se i modstråden. Selv fikk jeg med en person som har 20000 i en archery shop mod :o

Finner forresten aldri noe bra bra :/

Endret av Veritas_
Skrevet
Eneste tingen jeg kan si at jeg ble virkelig glad over å få i Oblivion var "Escutcheon of Chorrol"

Og noen ringer til 22000

6517934[/snapback]

Den er heftig, den Escutcheon, er vel min beste item.

Skrevet

6517934[/snapback]

Hva gjør denne? Hva er det?

6520835[/snapback]

20% reflect damage

Skrevet

Har en amulett med 33% Damage Reflection og Fortify Blade 25 som jeg liker svært godt. Ellers er Ring of Perfection som booster alle Attributes med 10, sjelden langt fra pekefingeren.

Skrevet (endret)
Goblin stav som var verdt 8000 gold :)

Fikk bare solgt den for 4000 da..

6523993[/snapback]

hvor/hvodan? mod?. har faktsik lagd en egen post om den staven jeg. hvor man kan få solgt tilng for mest peng og slikt :p.... trudde maks var 2200 jeg med max merchantile og investering.

har egentlig ikke finni noen items som jeg syns er verdt å nevne i denne posten. untatt umbra sverdet da men.

men har lagd noen ringer/amuletter som jeg bruker

1: Rinf Of Strength (fortify strenght 9pts)

2: Ring og Feather (feather 75pts)

3: Amulet Of Strength (fortify strengt 12pts)

er warrior også men alikevel så har jeg alt for liten plass :p....

btw "Rinf" er ikke en skrive feil. hehe skrev litt feil i spillet når jeg lage ringen :p.

EDIT: kom netopp på en ring med "spell aborption 17%" den var "listet" til 6000 elns men solgte den for jeg hadde ikke bruk for den. de derre spell absorption greiene er dyre greier azz. :p hehe.

Endret av oddis89
Skrevet
Har en amulett med 33% Damage Reflection og Fortify Blade 25 som jeg liker svært godt. Ellers er Ring of Perfection som booster alle Attributes med 10, sjelden langt fra pekefingeren.

6521517[/snapback]

Wey, jeg samler på reflect damage (siden det er umulig å enchante selv). Hva heter den? Har faktisk ingen gode amuleter :thumbdown:

Skrevet
Goblin stav som var verdt 8000 gold :)

Fikk bare solgt den for 4000 da..

6523993[/snapback]

hvor/hvodan? mod?. har faktsik lagd en egen post om den staven jeg. hvor man kan få solgt tilng for mest peng og slikt :p.... trudde maks var 2200 jeg med max merchantile og investering.

6524885[/snapback]

Det er vel mulig jeg husker feil også, men jeg tror det var ca 4000.. Ikke kjørt noen mod nei. Uansett, så fant jeg den i en slags goblin cave.

Skrevet (endret)

hvis du ikke har kjørt mods da kan du ikke ha solgt den for mer en 2200. ihvertfall etter det jeg har skjønt.

husker du vilken skill du har i merchantile?

BTW fant en ny ring i går. den har fortify feather 75 så nå har jeg 2stk feather 75 ringer :D... husker ikke hva de heter tror det er "ring of feather"

Endret av oddis89
Skrevet

Nå er det skattejakt på meg :w00t:

Huska navnet på ringene jeg bruker nå: "ring of the ironfist" og av og til bruker jeg "ring of namira" eller så bruker jeg "sunfire ring"

Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet

For de som lurer, her er lista med alle 'enchanta' ting Oblivion legger på tilfeldige steder når du starter et spill.

Random loots

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...