Shoo Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Har nå prøvd å finne frem til positive multiplayer spill hvor man kan spille 3-4 players, helst samtidig. Har vært vanskelig, og det er derfor jeg spør dere, så forhåpentligvis er det noen som har vært borti flere spill enn de jeg nevner nedenfor: - Secret of Mana (SNES) - Champions of Norrath (PS2) - Micro Machines V4 (PS2) - Zelda: Four Swords (GC) - Gauntlet (so many of them, PS2) - Tales of Symphonia III (GC) - Final Fantasy: Crystal Chronicles (GC) - X-Men: Legends (PS2) - Hunter (XBOX) - Brute Force (XBOX) - Timesplitters 2 or 3 (PS2/XBOX) - Bomberman spillene (SNES, GC osv) Der er NOEN 3-4 players spill som har vært oky å spille. Noen som har noen FLERE forslag, kanskje? Kan være til alt fra NES >> SNES >> PS >> PS2 >> XBOX... men IKKE PC, selvfølgelig. PS: Helst ikke noe sportsspill ala fotball/hockey/tennis osv! Og er det bilspill/skytespill, så skal/bør det være spill hvor det går ann å spille 3P samtidig, og helst story mode. Ikke noe deathmatch eller annet tullball! Takker på forhånd for forslag.
Neptun_ Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 I Halo 2 kan man spille storymode samtidig, men det er kanskje bare med to spillere?
Landeplagen Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Halo 2 multiplayer er veldig artig når man er fire. Helt til man spiller 3v3 på system link da... Ellers så tror jeg din liste er ganske velsmurt.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 hva med mario kart på gc og n64? morsomere bil spill finnes vel ikke. også super smash bros funker fin med 4 stk på skjermen samtidig.
Kimelimm Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 hva med mario kart på gc og n64? morsomere bil spill finnes vel ikke.også super smash bros funker fin med 4 stk på skjermen samtidig. 6504171[/snapback] finnes supersmash på pc? jeg har bare prøvd det på pc med N64 emulator
xersess Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 heroes spela! anbefaler numer 2 og 3! speles på 1 pc..
TCi Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Serious Sam The First Encounter eller Serious Sam The Second Encounter (PC). Kan være ganske morsom i flerspiller.
leedsunited Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det første Marioparty-spillet til N64 var jo eksepsjonelt bra på 4 player.
Landeplagen Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Mario Smash Bros Melee er også fett i to player til fire player. Gamle dar'.
Xecuter Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Splinter Cell Chaos Theory Coop og Versus er ypperlige. Coop er for 2, versus (story mode) er for 4.
Shoo Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Nå er jeg rett og slett LEI spill som har kun 2P co-op. Skuffende at så mange gode skytespill er kun 2P og ikke 3-4P. Da tenker jeg selvfølgelig på konsollspill og ikke PC-spill! Når det er sagt, så kan man også si at deathmatch og den slags har minimalt med levetid for tiden... Er ikke noe spennende det. Nå sitter man bare å ser frem til å spille fantastiske "Children of Mana" til Nintendo DS i 3P-modus! Er noe man ser frem til, så absolutt. Videre så stortrives man med å spille 2P i PES6 online. Engasjerende, spennende og festlig det.
slash Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 doom 3 med opencoop lar deg spille gjennom singleplayerdelen av doom3 sammen med kompiser. Anbefales! System shock 2 er også coop, og anbefales også på det varmeste!
Shoo Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 (endret) doom 3 med opencoop lar deg spille gjennom singleplayerdelen av doom3 sammen med kompiser. Anbefales! 7237465[/snapback] Er bare mulig å spille Doom 3 med system link, noe som jo er ufattelig kjedelig. Som om det ikke er nok, så kan man spille multiplayer kun via system link... zZz. PC-spill er uaktuelt. Merkelig at det ikke finnes spill ala Brute Force der ute. Den er bra. Mer merkelig at det heller ikke er noe oppfølger til Brute Force... Jaja... Endret 7. november 2006 av Shoo
Gromle Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 doom 3 med opencoop lar deg spille gjennom singleplayerdelen av doom3 sammen med kompiser. Anbefales! System shock 2 er også coop, og anbefales også på det varmeste! 7237465[/snapback] Er System Shock 2 coop? Er det noen plasser man kan skaffe det enda, eller må man ute å gjøre ulovlige ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå