Gå til innhold

Maur drar på død bie (humle?)


Anbefalte innlegg

Tok dette bildet med min Sigma 105 Macro linse. Det er faktisk en maur som drar på en død bie (humle?).

Synes denne bildevinkelen ble litt fin da man får inntrykk av at mauren drar bia etter seg oppover en liten bakke og det faktum at mauren sliter med å dra noe som er x ganger større enn seg selv da går godt fram.

 

Hva synes dere?

post-84376-1153040360_thumb.jpg

Endret av SveinGull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke noe bilde jeg.. :dontgetit:

6499518[/snapback]

 

Ganske fersk her.. hvordan legger jeg til bilder i en mail? Jeg forsøkte å legge det til som vedlegg men det gikk dårlig.

6499535[/snapback]

Legger du de som vedlegg må de lastes opp før du postger tråden/svaret :)

6499537[/snapback]

 

Ok. Men det funka dårlig det og. Fila er på 2.57 mb. Skulle vel går greit det?

Lenke til kommentar
Humla var jo skarp og fin, men jeg synes mauren ble litt uskarp sånn at det ikke er så lett og se hva den gjør.

Ikke det at jeg kunne tatt bedre bilde selv. :-)

6499589[/snapback]

 

Enig, mauren er litt uskarp. Kanskje det kan fikses i Photoshop Elements.

Lenke til kommentar

Synes det var et artig bilde, til tross for at bildet er noe uskarpt. :) Hadde dog vært enda bedre om du hadde plassert "modellene" dine til venstre i bildet. Da får man et inntrykk av at de er på vei inn i bildet (veien ligger foran dem), istedenfor på vei ut slik de er plassert nå...

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
Synes det var et artig bilde, til tross for at bildet er noe uskarpt.  :) Hadde dog vært enda bedre om du hadde plassert "modellene" dine til venstre i bildet. Da får man et inntrykk av at de er på vei inn i bildet (veien ligger foran dem), istedenfor på vei ut slik de er plassert nå...

6499782[/snapback]

 

Takk for nyttige tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...